درز مشخصات Hima Ace Plus نسخه فبلت پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی

طبق شایعه‌ای جدید که از طرف یک وب‌سایت پرتغالی منتشر شده است، احتمالاً در تابستان و یا پاییز سال آینده شاهد عرضه‌ی یک فبلت 5.5 اینچی از طرف اچ‌تی‌سی خواهیم بود.

0

این فبلت که Hima Ace Plus نام‌گذاری شده است، نسخه‌ی 5.5 اینچی پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی -جانشین M8- خواهد بود که صفحه‌نمایش آن رزولوشنی معادل 2560×1440 خواهد داشت. طبق گفته‌های این منبع پرتغالی، پنل این فبلت بدون حاشیه‌های چپ و راست صفحه‌نمایش خواهد بود و استریوهای BoomSound هم مانند طراحی فعلی دستگاه‌های اچ‌تی‌سی در بالا و پایین نمایشگر قرار خواهند گرفت.

در قلب این دستگاه، پردازنده‌ی 2.3 گیگاهرتزی اسنپ‌دراگون 810 به همراه رم 3 گیگابایتی وجود خواهد داشت. حافظه‌ی این دستگاه 32 گیگابایت و به احتمال زیاد دارای درگاه میکرواس‌دی خواهد بود؛ چرا که اچ‌تی‌سی این درگاه را روی M8 قرار داد و می‌توان حدس زد که روی دستگاه‌های آینده هم این درگاه را تعبیه کند.

دوربین این فبلت 20 مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن نیز 4 مگاپیکسلی خواهد بود که چندان بعید نیز به نظر نمی‌رسد. در کنار این سخت‌افزار، انتظار می‌رود یک باتری 3000میلی‌آمپر ساعتی نیز در آن به کار گرفته شود و در نهایت از رابط‌کاربری سنس 7.0 بهره ببرد.

در کنار همه‌ی این موارد، شایعاتی مبنی بر حضور یک حسگر اثرانگشت در این فبلت نیز وجود دارد که حتی وقتی صفحه‌نمایش خاموش باشد هم می‌تواند به کار گرفته شود. خبر بد این است که انتظار نمی‌رود این دستگاه در نمایشگاه MWC امسال حضور پیدا کند، اما بنابر اطلاعاتی که منبع منتشر کرده است، این دستگاه در انتهای تابستان و یا ابتدای پاییز سال آینده عرضه خواهد شد.

تمام مواردی که گفته شد تنها شایعه هستند و به‌هیچ‌وجه نمی‌توان درباره‌ی آن‌ها اظهار نظر کرد و حتی اطمینان کافی نسبت به آن‌ها وجود ندارد؛ چراکه در سال گذشته شایعاتی مبنی بر وجود فبلتی با نام HTC One (M8) max منتشر شد در حالی که هیچ خبری از آن نبود و هیچ‌گاه معرفی نشد.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.