پتنت جدید اپل از ایده این شرکت برای یک دوربین پوشیدنی خبر دارد

شرکت اپل قصد دارد با ورود به دنیای دوربین‌های ورزشی فصلی جدید از محصولات خود را رونمایی کند.

0

جالب است که بدانید پتنت‌ شرکت اپل شامل یک سری انتقادات به یکی از پیشگامان تولیدکننده دوربین‌های ورزشی بنام GoPro’s HD Hero2 است. این انتقادات شامل مستعد بودن این دوربین‌ها به آسیب‌پذیری و همچنین تولید مقاومت بیش از حد در برابر نیروی باد است.

به صورت اتفاقی یا غیر اتفاقی تقریباً زمانی که دنیا می‌خواست از این پتنت شرکت اپل آگاه شود سهام شرکت  GoPro به میزان 10 درصد سقوط کرده است. پتنت اپل شامل یک سیستمی می‌شود که به ساعت‌های هوشمند اپل امکان کنترل از راه دور این دوربین‌ها را می‌دهد و این واقعیت نشان می‌دهد که شرکت اپل قبل از اینکه بخواهد ساعت‌های هوشمند خود را تولید کند به فکر ساخت دوربین‌های اسپرت قابل پوشیدن بوده است.

این اپلیکیشن شامل یک پتنت Kodak است که Cupertino حق امتیاز آن را در سال 2013 خریده است. البته به احتمال زیاد این شرکت تمام پتنت‌های خود را درون این محصول پیاده نخواهد کرد ولی با توجه به محبوبیت بسیار زیاد این نوع دوربین‌ها چنین اتفاقی بعید به نظر نمی‌رسد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.