تصاویر و مشخصات گوشی ارزان‌قیمت Galaxy J1 سامسونگ درز کرد

هنوز زمان زیادی از رونمایی گلکسی A7 نگذشته است که شاهد انتشار تصاویر و مشخصات گوشی ارزان قیمت گلکسی J1 در اینترنت هستیم. سامسونگ تاکنون دربارهٔ این محصول جدید خود رازداری کرده و تنها ماه گذشته بود که جزئیاتی از این گوشی به بیرون درز کرد. تصاویر و اطلاعات جدید منتشر شده  مربوط به طرح بروشور تبلیغاتی این محصول می‌باشد.

 

0

گلکسی J1 که نشان از سری جدیدی از گوشی‌های سامسونگ دارد، در حال حاضر با مدل SM-J100 شناخته می‌شود و به دوربین ۵ مگاپیکسلی در قسمت عقب و ۲ مگاپیکسلی در قسمت جلو مجهز است.

Samsung-Galaxy-J1--01

ابعاد صفحه نمایش این گوشی ۴.۳ اینچ است که از رزولوشن ۴۸۰ در ۸۰۰ بهره می‌برد، چیپست ماروِل ۶۴ بیتی PXA1908 SoC با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز و چهار هسته در کنار ۱ گیگابایت رم و ۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی را می‌توان از سایر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی ذکر کرد.

Samsung-Galaxy-J1--02

سامسونگ گلکسی J1 در چند مدل برای شبکه‌های مخابراتی مختلف از قبیل شبکه‌ مخابراتی LTE، دو سیم‌کارت با پشتیبانی از LTE و دو سیم کارت با پشتیبانی از 3G به بازار عرضه خواهد شد. (دوربین جلوی مدل 3G این گوشی VGA می‌باشد.)

اطلاعات بروشور منتشر شده از این محصول به ۲۴ دی‌ماه اشاره دارد و با این حساب انتظار داریم تا خبرهای جدیدی از گلکسی J1 به صورت رسمی از جانب سامسونگ منتشر شود.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.