Meizu MX4 رتبه اول بنچمارک AnTuTu در میان گوشی‌های هوشمند سال 2014

نتایج بنچمارک AnTuTu حکایت از برتری گوشی‌ هوشمند Meizu MX4 در سال ۲۰۱۴ دارد. این گوشی که به پردازنده هشت هسته‌ای MT6595 مدیاتِک مجهز است توانست امتیاز قابل قبول 47,765 را کسب کند.

4

نتایج بنچمارک AnTuTu بر اساس اپلیکیشن این سایت که از گوگل پلی‌قابل دانلود و نصب می‌باشد، جمع آوری می‌شود. این اپلیکیشن قسمت‌های مختلف سخت‌افزاری گوشی‌های کاربران نظیر پردازنده، واحد پردازش گرافیکی، خروجی و ورودی‌های گوشی و آزمایش نتایج تجربه کاربری (UX) را بررسی کرده و رتبه‌بندی می‌کند. عوامل دیگری نظیر درجه حرارت گوشی، و اپلیکیشن‌های در حال اجرا نیز می‌تواند نتیجه این رتبه‌بندی را تغییر دهد.

AnTuTu-lists-the-top-10-Android-phones-for-2014

در بنچمارک منتشر شده، بعد از Meizu MX4 ،گوشی نکسوس ۶ با امتیاز 47,079 در رتبه دوم قرار دارد. سامسونگ گلکسی آلفا، گلکسی نوت ۴ و وان‌پلاس‌وان به ترتیب در رده‌های پایین‌تر قرار گرفته‌اند. جالب اینجاست که هفت‌ دستگاه‌ از گوشی‌های این لیست از چیپست اسنپ‌دراگون استفاده می‌کنند که دوتای آنها به مدل ۸۰۵ این چیپست مجهز هستند.

AnTuTu-lists-the-top-10-Android-phones-for-2013-2014

سال ۲۰۱۳ نتایج بنچمارک AnTuTu دو مدل مختلف از گوشی گلکسی نوت ۳ را در صدر جدول نشان می‌داد که یکی از آن‌ها به چیپست اسنپ‌دراگون۸۰۰ مجهز بود و دیگری از Exynos 5420 بهره می‌برد. با این حساب احتمال می‌دهیم سال آینده در رده‌های بالای این بنچمارک شاهد گوشی‌هایی باشیم که چیپست اسنپ‌دراگون ۸۱۰ را به خدمت گرفته باشند.

Phonearena

 

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. ali می‌گوید

    بچه ها دقت کنید وقتی یه سخت افزار قوی با یه نمایشگر با تراکم پیکسلی پایین!!!! روی یه محصول میاد اون محصول بهترین بنچمارک رو میده چون دیگه تصاویری ب بزرگی full hd یا quad hd رندر نمیشه

  2. شهروز می‌گوید

    به آیفون ۶ من ۵٨٠٠٠ میده antutu

  3. حسام می‌گوید

    ببخشیدا این بنچمارک چرته !!!!
    on m8 کو ؟؟
    Z3کو؟
    یعنی گلگسی الفا از نوت 4 هم قوی تره ؟؟؟؟
    nubia z7 max یعنی از Z3 قویتره؟؟؟؟؟؟

  4. مهدی340 می‌گوید

    اونایی که وان پلاس رو تو پست شیائومی (دیروز) مسخره کرده بودن کجان؟؟؟