نامزدهای نهایی مراسم بازی‌های مستقل سال 2015 مشخص شدند

لیست نامزدهای مرحله نهایی مراسم سالانه‌ی بازی‌های مستقل مشخص شد و همه‌ی آن‌ها در ماه مارس و هم‌زمان با انتشار برندگان این مراسم قابل بازی خواهند بود.

0

نزدیک به 650 عنوان در این فستیوال حضور پیدا کرده‌اند که این تعداد به مرور زمان توسط تیم داوران به چهل عنوان نهایی محدود شد و بهترین‌ها در هر زمینه اعلام شدند. با توجه به این روند ما نیز بهترین‌هایی که توجهمان را جلب کرده‌اند را از این بین در این مطلب انتخاب و ذکر کرده‌ایم ولی هم‌چنان تعدادی بازی جالب نیز هستند که ما برای بررسی آن‌ها فرصت کافی را نداشتیم.

بازی جدید سازندگان Serious Sam یعنی استودیوی Croteam ساخته شده The Talos Principle نام دارد و باعث شده تا Suemas McNally نامزد جایزه‌ی بزرگ از میان سازندگان شود و خود بازی نیز از نظر طراحی جزو نامزد بهترین‌های فستیوال بازی‌های مستقل شده است. این بازی اول شخص معمایی که ترکیبی را از سرخاراندن‌های متداول با بحث‌های فیلسوفانه و روایتی درون‌گرا را ارائه داده است تضمین می‌کند که سیلندرهای مغزتان را تا نیمه شب تحت فشار خود قرار دهد و از این نظر یکی از بهترین ایده‌ها را در میان نامزدهای انتخابی دارد.

Invisible Inc عنوانی که مبتنی بر مکانیک‌های مخفی‌کاری/استراتژیک است ساخته‌ی استودیوی Klei Entertainment سازنده‌ی عناوین تحسین‌شده‌ای نظیر «نشان نینجا» و از گرسنگی نمیر (Don’t Starve] است که مثل The Talos Principle در هر دو مورد مربوطه جایزه‌ی بزرگ و طراحی نامزد بهترین‌ها شده است. برای توصیف بهتر بازی یکی از بازی‌های ایکس-کام را در نظر بگیرید و فرض کنید به جای تکاوران جاسوس‌ها را کنترل می‌کنید و از آن‌ها برای تحقق اهدافتان استفاده خواهید کرد؛ نتیجه Invisible Inc خواهد بود!

80Days بازی نوآورانه‌ استودیوی جمع و جور «بریتیش اینکل» در هر دو جایزه‌ای که دو بازی قبلی در آن نامزده شده بودند نامزد دریافت بهترین‌ها را دارد. بازی سبک و سیاق ادونچر دارد و داستان آن بر اساس رمانی از «ژول ورن» نوشته شده است که در آن از مکانیک‌های جالب مدیریت منابع نیز استفاده شده است تا خودتان را برای مبارزه با دشمنانی که هر کدام طراحی جداگانه‌ای دارند آماده کنید.

بازی Elegy for a Dead World ساخته‌ی «دژوبان گیمز» و «پاپ کانیبال» نامزد جایزه‌ی «نووو» است که به افتخار میزان کشش تصور ما از بازی به آن تعلق یافته است. بازدیدکننده‌ای از زمین که در فواصل دور در کنار بیگانگان کاوش می‌کند باید در مورد سبک و سیاق زندگی و تمدن آن‌ها تحقیق کند و در این مورد تحقیقات خود را تکمیل کند. این سبک روایت باعث شده که شاهد خط داستانی جذابی با خلاقیت‌های مخاطب باشیم.

شما می‌توانید لیست کامل نامزدهای جوایز بازی‌های مستقل را از وب‌سایت IGF مشاهده کنید. برندگان در تاریخ 13 اسفند 93 در مکان برگزاری همایش – سان فرانسیسکو – اعلام خواهند شد.

GameNews.ir

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.