آپدیت اندروید ۵ اچ‌تی‌سی وان M8 در یک تا دو هفته آینده از راه می‌رسد

طبق اخبار به‌دست آمده و اطلاعات منتشر شده از طرف یکی از توسعه‌دهندگان صاحب‌نام، به‌نظر می‌رسد بالاخره نوبت اچ‌تی‌سی وان M8 رسیده است تا آپدیت اندروید 5 آب‌نبات چوبی را در روزهای آینده دریافت کند.

2

یکی از توسعه‌دهندگان معروف فعال در زمینه‌ی ابزارهای شرکت HTC با نام LlabTooFeR در آخرین اظهار خود در توییتی مدعی شده که آپدیت اندروید 5 در طول یک تا دو هفته‌ی آینده برای M8 از راه خواهد رسید.

ابتدای همین دی‌ماه بود که تصاویری از اجرای اندروید 5.0.1 بر روی M8 را در فارنت منتشر کردیم و به‌نظر می‌رسد حالا هم نوبت آن رسیده تا همه‌ی کاربران این دستگاه بتوانند از این نسخه از اندروید بهره‌مند شوند.

می‌دانیم اچ‌تی‌سی یکی از برترین رابط‌های کاربری بازار با نام سنس را در اختیار دارد که هم از ظاهر جذابی بهره‌مند است و هم از سرعت بالایی برخوردار است. شاید در نگاه اول به تصاویر منتشر شده از اجرای اندروید 5 روی M8 با تغییرات ظاهری فراوانی مواجه نشویم، اما این نکته را نیز باید به خاطر بسپاریم که اندروید 5 علاوه بر طراحی متریال، تغییرات فراوانی را در هسته‌ی اصلی و یک بهینه‌سازی اساسی را تجربه کرده که تنها به طراحی ختم نمی‌شود. گرچه اندروید 5 با رابط کاربری سنس آن‌چنان هم بدون تغییر نبوده و شاهد تغییراتی جزئی هستیم که آن را به طراحی متریال و اندروید خالص نزدیک‌تر می‌کند.

به هر حال اگر از کاربران اچ‌تی‌سی وان M8 هستید و دوست دارید هرچه سریع‌تر این آپدیت را دریافت کنید، می‌توانید به این توسعه‌دهنده اعتماد کنید و در روزهای آینده دستگاه خود را برای دریافت آپدیت چک کنید. البته بروز باگ‌های احتمالی در اولین نسخه‌ها امری بسیار عادیست و اگر دچار مشکلاتی شدید نباید تعجب کنید و می‌توانید با خون‌سردی منتظر آپدیتی برای رفع اشکالات و یا مطالبی برای رفع مشکلات احتمالی در فارنت باشید.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. میلاد می‌گوید

    وان m7 دارم یک ساعت پیش اپدیت شد به نسخه 5.0.2

  2. Ehsan می‌گوید

    بی صبرانه منتظر این اپدیتم…