سه مهندس سابق گوگل یک کپی اندرویدی از سرفیس پرو مایکروسافت ساخته‌اند!

تبلت سرفیس مایکروسافت از زمان عرضهو در عمر کوتاه خود تا به امروز باعث الهام و البته کپی‌کاری هنرمندانه محصولات بسیاری شده است و حالا آخرین محصولات از این دست، محصول سه مهندس سابق شرکت گوگل است.

0

این محصول در واقع ساخته شرکت Jide Technology است که توسط سه مهندس سابق شرکت گوگل Jeremy Zhou، David Ko و Ben Luk تشکیل شده است که سابقه کار بر روی محصولاتی همچون گوگل مپس و موتور جستجوی گوگل را دارند و حالا با مشارکت هم این محصول مجتمع تبلت/لپ‌تاپ را عرضه کرده‌اند.

Jide Technology Ultra Tablet 01

این محصول که سازندگان آن، عنوان اولترا تبلت بر آن نهاده‌اند از یک کیبرد مغناطیسی با قابلیت استفاده به عنوان پایه بهره‌مند است که این نوع طراحی چیزی جز سرفیس پرو مایکروسافت را به ذهن متبادر نمی‌کند. شرکت Jide Technology علاوه بر طراحی و همچنین سخت‌افزار در نرم‌افزار و رابط کاربری نیز هنرمندی به خرج داده و در رابط کاربری دستگاه نیز کپی هنرمندانه‌ای از مایکروسافت را به نمایش گذاشته است.

Jide Technology Ultra Tablet 02

اولترا تبلت شرکت Jide Technology یک تبلت 11.6 اینچی است که از یک نسخه تغییر داده شده اندروید (ترکیبی از اندروید 5 آب‌نبات چوبی و رابط کاربری مترو مایکروسافت!) در یک صفحه نمایش با رزولوشن 1920 در 1080 بهره می‌برد که پردازنده Tegra 4+1 انویدیا و 2 گیگابایت رم توان مورد نیاز آن را تأمین می‌کنند و ظاهراً می‌تواند اپلیکیشن‌های اندروید و ویندوز را پشتیبانی کند!

این شرکت در نظر دارد این تبلت را در سال جاری میلادی و به قیمت 349 دلار برای مدل 16 گیگابایتی به بازار عرضه کند.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.