نتایج جالب بنچمارک‌های تبلت نوکیا N1 ؛ بالاتر از آی‌پد مینی 3 اپل و دیگران

حالا نوکیا تبلت اندرویدی N1 را در چین برای اولین بار در جهان به صورت رسمی به بازار عرضه کرده و وقت آن رسیده که بتوانیم آن را با ابزارهای بنچمارک با رقبای بازار مقایسه کنیم.

2

بنابر نتایج بنچمارک AnTuTu که تاکنون در اینترنت منتشر شده، تبلت اندرویدی N1 نوکیا توانسته در این نتایج، تبلت آی‌پد مینی 3 اپل و برخی دیگر از رقبای مطرح را پشت سر بگذارد. بر اساس این نتایج و در بخش بازدهی پردازنده، تبلت نوکیا N1 توانسته امتیاز 45121 را به دست آورد و این درحالیست که آی‌پد مینی 3 در همین بخش امتیاز 10102 را به‌دست آورده است و یک تبلت سامسونگ نیز به امتیاز 3190 اکتفا کرده است!

Nokia-N1-Benchmark-GFX

در همین حال و در نتایج بنچمارک GFX نیز تبلت N1 توانسته باز هم آی‌پد مینی 3 را پشت سر بگذارد.

Nokia-N1-Benchmark

تبلت نوکیا N1 از اندروید 5 بهره‌می‌برد و بر خلاف نسخه اختصاصی قبلی استفاده شده توسط اندروید این یک نسخه محدود از اندروید نیست و در آن می‌توانید به سرویس‌های مختلف گوگل از جمله گوگل‌پلی و اپلیکیشن‌های مختلف مانند یوتیوب و گوگل‌مپس دسترسی داشته باشید. این تبلت 257 دلار امریکا قیمت‌گذاری شده است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. balouch می‌گوید

    منتظرم که وارد بازار ایران بشه تا از سونی و سامسونگ برای همیشه دست بکشم
    سونی با اون اوازه ای که داره بارها و بارها با ورژن های مختلف اتدرویید اپدیتش کردم ولی مشکل لامپ صفحه اش حل نمیشه همیشه خدا مشکل داره

  2. هادی می‌گوید

    زنده باد نوکیا