در این سایت می‌توانید به صورت مجازی با اپل واچ کار کنید

اگر از طرفداران ساعت هوشمند اپل هستید و نمی‌توانید انتظار طولانی برای به دست کردن این ساعت هوشمند را تحمل کنید امروز برای شما راه‌حلی داریم که شاید کمی از عطش شما را کاهش دهد!

0

به تازگی یک شبیه‌ساز ساعت هوشمند اپل واچ توسط تیم اپلیکیشن خبری Pipes و بر روی وب‌سایتی به آدرس DemoAppleWatch.com راه‌اندزای شده که به شما امکان کار به صورت مجازی با ساعت هوشمند اپل را می‌دهد. این ساعت مجازی علاوه بر منو و رابط کاربری این ساعت هوشمند به شما امکان کار کردن با 15 اپلیکیشن عرضه شده برای اپل واچ را نیز می‌دهد.

اگر چه انتظار عملکرد زیادی از این اپلیکیشن‌ها آن هم به صورت مجازی نمی‌رود اما به هر حال این شبیه‌ساز فرصت خوبیست که اگر به فکر خرید یکی از این ساعت‌ها هستید بتوانید پیشاپیش تجربه کار با آن را به دست آورده و تجربه کنید. علاوه بر این در این شبیه‌ساز می‌توانید ناتیفیکیشن‌ها را ببینید و حتی لوگوی اپلیکیشن خودتان را در صفحه خانگی آن ایجاد کنید.

این شبیه‌ساز همانطور که گفتیم تا اندازه‌ای می‌تواند عطش شما را در این زمینه کم کند اما مطمئنا هیچ حسی مانند بستن یک ساعت هوشمند واقعی بر روی دست نیست! نظر شما جیست؟

منبع cultofmac
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.