بازی محبوب و اعتیادآور Crossy Raod سرانجام برای اندروید نیز عرضه شد/ دانلود کنید

بازی گذشتن از جاده Crossy Road در سال 2014 جزو برترین بازی‌های سال 2014 بیشتر وب‌سایت‌های فناوری و سرگرمی بود که مطمئنا نمی‌توان این موضوع برا به چیزی جز گیم‌پلی اعتیادآور این بازی وابسته دانست.

0

حالا خبر خوش برای کاربران اندروید اینکه این بازی بالاخره به گوگل‌پلی راه یافته است اگر چه نسخه اندروید این بازی پیش از این منشتر شده بود و به صورت محدود در اپ‌استور امازون قرار گرفته بود.

Crossy-Road

نسخه اندروید این بازی توسط استودیو Yodo1 Games ساخته شده اما گیم‌پلی بازی تفاوتی با نسخه iOS آن ندارد. گیم‌پلی این بازی را می‌توان یک کپی هنرمندانه و حرفه‌ای از بازی مشهور Frogger دانست که شما در آن باید وظیفه خطیر رد کردن یک قورباغه از یک جاده شلوغ را عهده‌دار می‌شدید اما در بازی گذر از جاده شما می‌توانید این نقش خطیر را برای حیوانات مختلف موجود بر عهده بگیرید و آنها را از جاده شلوغ و رودخانه ببدون برخورد و غرق شدن عبور دهید.

Crossy-Road5

گیم‌پلی بازی گذر از خیابان گرافیک نسبت به بازی Frogger بهبود و تفاوت چشمگیری داشته است. در این بازی همچنین شما با بازی کردن و کسب امتیاز می‌توانید کاراکترها یا همان حیوانات بیشتری را برای گذر از جاده امتحان و تجربه کنید و امتیازات خود را با دوستانتان به اشتراک گذاشته و آنها را به مبارزه بطلبید! مطابق معمول این بازی به صورت رایگان برای اندروید عرضه شده است. شما می‌توانید به صورت مستقیم آن را از همین جا دریافت کنید و یا به گوگل‌پلی مراجعه کنید.

Downlod-Google-Play-e1402431747516

 gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.