شایعه: سونی اکسپریا Z4 را در دو نسخه QHD و 1080p با بدنه فلزی براق عرضه می‌کند

تاکنون شایعات زیادی در رابطه با پرچم‌دار بعدی سونی که احتمالاً اکسپریا زد 4 نامیده می‌شود به برون درز کرده، اما در تازه‌ترین خبر که از سوی یک منبع تایوانی منتشر شده، سونی اکسپریا زد 4 را در دو نسخه‌ی فول اچ‌دی و QHD، با مقاومت بیشتر در برابر آب و گردوغبار و همچنین بدنه‌ی فلزی براق روانه‌ی بازار خواهد کرد.

0

این منبع همچنین تأکید می‌کند، نسخه‌ای از سونی اکسپریا Z4 که قرار است به صفحه‌ی نمایش QHD مجهز شود، صرفاً در بازار امریکا عرضه می‌گردد و سایر بازارهای میزبان نسخه فول اچ‌دی خواهند بود. در همین راستا انتظار می‌رود نسل بعدی پرچم‌دار سونی مقاومت بیشتری در برابر گردوغبار و آب از خود نشان دهد، بدین ترتیب ژاپنی‌ها با حذف درپوش‌های پلاستیکی یک‌قدم به طراحی ایدئال OmniBalance نزدیک خواهند شد.

سونی همچنین اکسپریا Z4 را به دوربین جلوی قوی‌تر مجهز کرده که دور از ذهن نبود. بدون شک استفاده از بدنه فلزی براق برای نسل بعدی اکسپریا زد یک نکته مثبت قلمداد می‌شود، حال اگر این محصول در رنگ‌ها متنوع‌تری به بازار آید، بدون شک می‌تواند سلایق طیف گسترده تری از کاربران را به سمت خود جلب کند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.