آیا Canon در این تصویر تبلیغاتی دوربین DSLR بعدی خود را لو داده است؟

آیا شما دوربین DSLR مشخص شده در تصویر بالا را می‌شناسید که تنها گوشه‌ای از بدنه آن در تصویر مشخص است؟ اگر پاسخ شما منفی است باید بدانید تنها نیستید چون ظاهرا این محصول هنوز رونمایی نشده است!

0

شرکت Canon‌ به تازگی محصولی با نام Connect Station را معرفی کرده است که در یکی از تصاویر تبلیغاتی این محصول چیز جالبی به چشم می‌خورد و آن چیز عجیب چیزی نیست جز همان موضوعی که بالا به آن اشاره کردیم!؛ یک محصول که هنوز معرفی نشده است!

در این تصویر تبلیغاتی که در صفحه فیس‌بوک این شرکت در استرالیا منتشر شده، گوشه‌ای از بدنه یک دوربین DSLR به چشم می‌خورد که با هیچکدام از محصولات فعلی و حال حاضر بازار شرکت Canon مطابقت ندارد! در تصویر پائین می‌توانید بخش بزرگنمایی شده این عکس را بهتر ببینید.

Canon-Leak-a-Glimpse-of-an-Upcoming-DSLR-Zoom

کمی به حالت دکمه‌ها و شکل آنها بیشتر توجه کنید. از تصاویر مشخص است که شاهد یک ال‌سی‌دی آرتیکیولیت (مفصل‌دار) در این دوربین هستیم و نمایشگر موجود بر بالای دوربین نشان می‌دهد که با یک مدل حرفه‌ای و یا نیمه حرفه‌ای روبرو هستیم.

بنابر آنچه که در ویکی‌پدیا منتشر شده، شرکت Canon دوربین‌های زیادی در بازار ندارد که از این نوع LCD در قاب پشتی برخوردار باشند. در ادامه می‌توانید برای اطمینان بیشتر و افزایش کنجکاوری این بدنه را با برخی محصولات حال حاضر شرکتCanon در بازار مقایسه کنید!

Canon 70D:

Canon-70D

The Canon T5i:

Canon-T5i

petapixel

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.