چهار بازی ویدئویی سال ۲۰۱۴ که حتی آنهایی که گیمر نیستند باید بازی کنند

پیش از این برای کسانی که به اصطلاح گیمر نیستند، آسان بود تا بازی‌های ویدئویی را به عنوان بازی‌های کودکانه کنار بگذارند. اما با رشد صنعت بازی‌های ویدئویی که در سال ۲۰۱۴ در مقیاس جهانی حدود ۷۰ میلیون دلار درآمد خالص داشت، این امر روز به روز دشوارتر می‌شود.

0

برای مقایسه، درآمد ناخالص صنعت فیلم در ایالات متحده بر اساس آمار Box Office Mojo در سال ۲۰۱۳، کمی از ۱۱میلیون دلار کمتر بود و در همان سال، به گزارش ESA صنعت بازی سازی بیش از ۲۱ میلیون دلار درآمد داشت.

موازی با این تجارت، یک فرهنگ نیز شکل گرفته است. علی رغم تلاش‌های بی‌شمار (به اصطلاح) طرفداران جنسیت-ستیزی که سعی دارند تا این صنعت را در گذشته نگه دارند، بازی‌ها هر روز بیشتر از دیروز حرف‌هایی شنیدنی برای گفتن دارند. علی الخصوص در صحنه‌ی بازی‌های مستقل، بازی سازان منفرد و تیم‌های کوچک، ایده‌هایی را به بازی بدل می‌کنند که از صافی هیئت مدیره‌ی شرکت‌های بزرگ عبور نمی‌کند.

با در نظر گرفتن این گفته‌ها، این لیستی از بازی‌هایی است که حتی افراد غیر گیمر هم می‌بایست آن‌ها را بازی کنند تا تعدادی از عناوین مطرح شرکت‌های بزرگ را درک کنند.

Hearthstone

بازی‌های بی‌شماری حول ایده‌ی بازی‌های کارتی و جمع آوری آن‌ها و نبرد با دیگر افراد صاحب کارت ساخته شده‌اند.

hearthstone

Hearthstone با ظرافت و شخصیت‌های گرم و از همه مهم‌تر شیوه‌ی بازی که هم بر روی تبلت و هم بر روی کامپیوتر‌های شخصی آشنا است، از پیشینیان خود پیشی گرفته است. این یک بازی رایگان است که لااقل به گفته‌ی کسانی که راجع به این بازی با آن‌ها صحبت کرده‌ام، اگر آیتمی را درون بازی خریداری کنید، حس نمی‌کنید که سرتان کلاه رفته است. این خاصیت بسیار بارزی است.

برای مرور دیگر بازی‌های لیست و خواندن ادامه‌ی این مطلب
به سایت گیم‌نیوز مراجعه کنید…

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.