رونمایی رسمی از گلکسی گرند مکس سامسونگ در کره جنوبی

سامسونگ رسما از عضو جدید خانواده گلکسی گرند گوشی‌های هوشمند خود با نام گلکسی گرند مکس رونمایی کرد که به پردازنده 4 هسته‌ای اسنپ دراگون 410 مجهز است.

0

البته اولین بار هشتم دی‌ماه تصویری از این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده بود اما حالا سامسونگ این گوشی هوشمند را رسما در کره جنوبی رونمایی و به بازار این کشور عرضه کرده است.

Samsung-Galaxy-Grand-Max

گلکسی گرند مکس از اندروید کیت‌کت برخوردار است که به احتمال فراوان به اندروید 5 آب‌نبات چوبی آپدیت خواهد شد و د خصوص مشخصات فنی ان می‌توان به صفحه نمایش 5.25 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل، پردازنده 4 هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی (احتمالا)‌ اسنپ‌دراگون 410 ، 1.5 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی با پشیبانی از کارت حافظه میکرو اس.دی مجهز است.

The-Samsung-Galaxy-Grand-Max

گلکسی گرند مکس 161 گرمی با ابعاد 146 در 7438 در 7.9 میلیمتری از دو دوربین 13 مگاپیکسلی با فلاش LED در قاب پشتی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با 120 درجه زاویه دید در قاب جلویی برخوردار است و یک باتری 2500 میلی‌آمپر ساعتی انرژی لازم برای این گوشی را تامین می‌کند.

سامسونگ گلکسی گرند مکس را با قیمت 290 دلار به بازار کره جنوبی عرضه کرده اما هنوز هیچ صحبتی در خصوص عرضه این گوشی هوشمند به بازار سایر کشورها به میان نیاورده است.

phonearena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.