بازگشت موتورولا به سرزمین اژد‌ها؛ عرضه موتو ایکس پرو با‌‌ همان مشخصات فنی نکسوس 6 در چین!

به نظر می‌رسد لنوو بعد از تصاحب موتورولا قصد عرضه هرچه بیشتر محصولات این شرکت در چین را دارد، در همین راستا امروز خبرهایی از عرضه موتو ایکس پرو با‌‌ همان مشخصات فنی نکسوس 6 در چین به گوش می‌رسید.

0

انتظار می‌رود موتورولا نسخه‌ای از موتو ایکس پرو را با همان مشخصات سخت‌افزاری نکسوس 6 بعد از تعطیلات سال چینی به بازار این کشور بفرستد.

بر همین اساس این نسخه از موتو ایکس پرو دارای صفحه‌نمایشی 6 اینچی با کیفیت QHD و رزولوشن 4128 در 3096 پیکسل بوده و قلب آن را پردازنده قدرتمند 8 هسته‌ای اسنپ‌دراگون 805 که بر روی فرکانس 2.7 گیگاهرتز تنظیم شده به تپش درمی‌آورد. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه می‌توان به 3 گیگابایت حافظه رم، 16 یا 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، دوربین اصلی 13 مگا پیکسلی، دوربین دوم با وضوح 2 مگا پیکسل و باتری ۳۲۲۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

به گفته موتورولا، قرار است آخرین نسخه از Moto X و Moto G در اوایل اسفند و پس از آن‌ها، Moto X Pro با بهره بردن از نسخه‌ای خاص از اندروید که بسیاری از سرویس‌های گوگل در آن‌ها  محدود شده از فروردین ماه در چین عرضه شود.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.