سامسونگ تا چند هفته دیگر از جانشین مقرون‌به‌صرفه تبلتGalaxy Tab 3 Lite رونمایی می‌کند

بر اساس اطلاعات به بیرون درز کرده، سامسونگ قرار است در راستای پروژه‌ای با نام “Goya” در اواخر ماه جاری از دو تبلت جدید که هم‌اکنون با کدهای SM-T116 و SM-T113 شناخته می‌شود رونمایی کند.

0

طبق عکسی که در همین رابطه از سوی یک فروشگاه سامسونگ در کره منتشر شده، به نظر می‌رسد مدل SM-T116 نقش جانشینی مقرون‌به‌صرفه را برای  تبلت Galaxy Tab 3 Lite بازی خواهد کرد. بر همین اساس انتظار می‌رود این دستگاه دارای صفحه‌نمایشی 7 اینچی بوده و از پردازنده ناشناس چهار هسته‌ای  Spreadtrum SC8830 بهره ببرد. از دیگر مشخصات احتمالی SM-T116  می‌توان به یک گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی اشاره کرد.

SM-T113-Import-Data

طبق روال همه‌ساله سامسونگ از سری جدید تبلت های نوت در تابستان رونمایی خواهد کرد، با این تفاسیر عرضه زودهنگام این دو تبلت دور از ذهن نیست. علاوه بر این شایعات، یکی از شرکای هندی سامسونگ تصاویری از مدل SM-T113 را در وب‌سایت خود برای پیش‌فروش قرار داده است. همین شرکت وعده رونمایی این دو تبلت جدید  در اواخر ماه جاری را در اروپا داده است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.