تکنولوژی جدید E-ink برای تغییر رنگ دیوارهای محیط اطراف شما

اگر شما هم از رنگ دیوارها و یا حتی مبل‌های اطراف خود خسته‌شده‌اید بد نیست نیم‌نگاهی به راه‌حل ایده‌آل شرکت E Ink داشته باشید.

0

مواد اولیه جدید این شرکت می‌توانند به راحتی رنگ‌‌ها و حتی الگوهای نقش بسته بر روی دیوارهای خانه شما را بدون نیاز به نصب صفحات نمایش گران‌قیمت تغییر دهند.

استفاده از این تکنولوژی چیزی فراتر از نمایش پس‌زمینه‌های گرافیکی بوده و تمام ورودی‌ها مانند شخصی که در کنار دیوار راه می‌رود می‌توانند بر روی رنگ‌های استفاده شده تاثیر مستقیم بگذارند.

مدنظر داشته باشید که در حال حاضر نمی‌توانید این تکنولوژی به نام Prism را خریداری کنید بلکه این شرکت مستقیما سفارشاتی را از مالکان متمول دریافت کرده و به نصب سیستم‌های خود می پردازد.

با توجه به توان مصرفی کم این سیستم‌ها انتظار می‌رود با افزایش استفاده از این تکنولوژی روزی شاهد امکان تغییر رنگ دیوارهای منزل خود در عرض چند ثانیه باشیم.

 

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.