اینجا می‌توانید 2400 بازی کلاسیک MS-DOS‌ را بازی کنید

شما از همین الان می‌توانید در این وبسایت، 2400 بازی قدیمی این پلتفرم را بدون پرداخت حتی یک ریال انجام دهید.

2

سایت Internet Archive کم کم به مرجع بزرگی از بازی‌های کلاسیک و قدیمی تبدیل می‌شود. بعد از عرضهٔ شبیه‌سازهای کنسول‌های آتاری و دستگاه‌های آرکید برای مرورگر‌ها، حالا این سایت با اضافه کردن بازی‌های MS-Dos تعداد بازی‌های خود را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.

شما از همین الان می‌توانید در این وبسایت، 2400 بازی قدیمی این پلتفرم را بدون پرداخت حتا یک ریال انجام دهید. با این حال امولاتور تحت مرورگر این بازی‌ها هنوز در مرحلهٔ آزمایشی قرار دارد، بنابراین ممکن است شاهد باگ‌ها و مشکلات فنی هنگام بازی کردن باشید. اما به امتحان صد‌ها بازی کلاسیک ارزشمند می‌ارزد. شما در میان این بازی‌ها می‌توانید مواردی درخشان همچون «Wasteland» و یا اولین نسخه از «شاهزادهٔ پارسی» را پیدا کنید.

همچون دیگر بازی‌های عرضه شده در این سایت هیچ‌گونه راهنمایی برای بازی کردن عناوین ارائه نمی‌شود و باید ابتدا حداقل دقایقی را به تجربه‌ و آزمون و خطا بپردازید که خودش عالمی دارد! برای دسترسی به این آرشیو استثنایی به این صفحه مراجعه کنید.

 

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. کوهیار می‌گوید

    (حتا)یک ریال ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      نکنه حتی؟