تماشا کنید: اولین ویدئو تبلیغاتی رسمی جی‌فلکس ۲ ال‌جی

شرکت ال‌جی شب گذشته از گوشی هوشمند منحنی و خمیده جی‌فلکس 2 در کنفرانس خبری خود در نمایشگاه CES 2015 رونمایی کرد. حالا ساعتی پیش این شرکت اولین ویدئو تبلیغاتی این گوشی هوشمند را نیز منتشر کرد.

0

در این ویدئو تبلیغاتی ال‌جی از قاب پشتی گوشی آغاز می‌کند که حالا قابلیت خود ترمیم‌پذیری بالاتری پیدا کرده است. جی‌فلکس 2 ال‌جی که حالا قامت آن بیشتر خمیده شده است به قابلیت‌های جدید مجهز شده که تمام آنها را می‌توانید در مطلب تمام قابلیت‌های جدید جی‌فلکس ۲ ال‌جی در فارنت بخوانید و اگر به فکر مقایسه اندازه قد و قامت آن هستید می‌توانید این مطلب مقایسه قد و قواره جی فلکس ۲ ال‌جی در برابر تمام رقبای عجیب و غریب در فارنت را بخوانید.

دانلود ویدئو

جی‌فلکس 2 ال‌جی از پردازنده ۶۴ بیتی و ۲ گیگاهرتزی اسنپ‌دراگون ۸۱۰ کوالکام، ۲ و ۳ گیگابایت رم با حافظه داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی، صفحه نمایش منحنی و خمیده ۵.۵ اینچی فول اچ‌.دی P-OLED، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مجهز به سنسور OIS+ در قاب پشتی و دوربین سلفی ۲.۱ مگاپیکسلی در قاب جلویی و فوکوس خودکار لیزری برخوردار است و توان لازم آن را یک باطری ۳ هزار میلی‌آمپر غیرقابل دسترسی در ساعت تامین می‌کند و از اندروید ۵ آب‌نبات چوبی به صورت کارخانه‌ای برخوردار است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.