iStick Pro Drive یک حافظه فلش با درگاه یو‌اس‌بی خارق‌العاده قابل تبدیل به میکرو یو‌اس‌بی!

یکی از محصولات پرکاربرد معرفی‌ شده در CES 2015، فلش مموری خارق‌العاده iStick Pro است که ایده‌ای نوآورانه در ساخت مموری های قابل‌ حمل محسوب می‌شود.

1

IStick Pro قرار است در ماه اسفند به بازار عرضه شود. همان‌طور که از نام آن پداست، دارای کانکتور مخصوص محصولات اپل است، علاوه بر این به یک کانکتور دومنظوره‌ی یو‌اس‌بی و میکرو یو‌اس‌بی مجهز شده که از طریق آن می‌تواند به انواع لپ‌تاپ‌های اندرویدی متصل شود.

d3tymewauu47ipaeluke

از دیگر قابلیت‌های IStick Pro می‌توان به اتصال بی‌سیم به دستگاه‌های مجهز به iOS برای انتقال فایل‌های مدیا اشاره کرد.البته در زمانی که بسیاری از لپ‌تاپ‌ها از درگاه یواس‌بی استفاده می‌کنند، نمی‌توان میکرو یو‌اس‌بی این گجت را کاربردی خواند.

در مورد قیمت این محصول هنوز اطلاعاتی دقیقی در دست نیست، اما IStick Pro قرار است با ظرفیت های ۱۶، ۶۴،۳۲ و ۱۲۸ گیگابایت به بازار عرضه شود.

gizmodo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. الیم می‌گوید

    “البته در زمانی که بسیاری از لپ‌تاپ‌ها از درگاه یواس‌بی استفاده می‌کنند، نمی‌توان میکرو یو‌اس‌بی این گجت را کاربردی خواند.”!!!

    خب قرار نیست با میکرو یو‌اس‌بی به لپ‌تاپ وصل بشه که!، میشه باهاش وصلش کرد به تلفن‌های هوشمند.