رونمایی آلکاتل از سری جدید گوشی‌های هوشمند و تبلت POP در CES 2015

شرکت آلکاتل از چندین محصول هوشمند خود در نمایشگاه CES رونمایی کرد. آلکاتل POP 10، یکی از محصولات معرفی شده، تبلتی با صفحه‌نمایش 10 اینچی است که تنها 7.9 میلی‌متر ضخامت دارد و از 400 گرم وزن بهره می‌برد.

0

با اتصال این دستگاه به صفحه‌کلید، به راحتی می‌توانید از آن به عنوان یک لپ‌تاپ استفاده کنید. دوربین پشتی این دستگاه 8 مگاپیکسلی و دوربین جلویی نیز 2 مگاپیکسلی می‌باشد. این تبلت هوشمند به پردازنده چهارهسته‌ای تجهیز شده و حافظه داخلی آن نیز 8 گیگابایت است.

POP 10 از قابلیت برقراری تماس‌های صوتی، اتصال در شبکه LTE و البته شارژ شدن به واسطه استفاده از یک نگهدارنده بهره می‌برد. در ادامه، گوشی‌های هوشمند آلکاتل نیز تحت نام POP 2 معرفی شدند.

Alcatel-POP-10.jpg

آلکاتل POP 2، 5 از صفحه‌نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1280×720 بهره می‌برد و به پردازنده 64 بیتی چهارهسته‌ای اسنپ‌دراگون 410 با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز تجهیز شده است. اندروید 5.0 به صورت پیش‌فرض بر روی این دستگاه نصب شده و دوربین پشتی دستگاه 8 مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن نیز 2 مگاپیکسلی می‌باشد. این گوشی هوشمند از قابلیت LTE پشتیبانی می‌کند و یک باتری 2500 میلی‌آمپر ساعتی نیز در آن به کار گرفته شده است. یک پوشش از نوع فیلیپ کاور نیز برای این دستگاه معرفی شده است.

 

Alcatel-POP-2-4.5.jpg

آلکاتل POP 2، 4.5 محصول بعدی است که از صفحه‌نمایش 4.5 اینچی با رزولوشن 854×480 بهره می‌برد. این گوشی هوشمند از پردازنده چهارهسته‌ای 64 بیتی اسنپ‌دراگون 410 با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز بهره می‌برد. دوربین پشتی این دستگاه 5 مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن نیز 3 مگاپیکسلی می‌باشد. گزینه بهره‌گیری از قابلیت دوسیم‌کارته و توانایی بزرگ‌نمایی تنها با یک انگشت از دیگر مشخصه‌های این دستگاه است. یک باتری 2000 میلی‌آمپر ساعتی نیز در این دستگاه به کار گرفته شده است. اندروید 4.4 به طور پیش‌فرض بر روی این دستگاه نصب شده و کاور رنگی مخصوص نیز به همراه آن موجود خواهد بود. این دستگاه نیز از شبکه 4G LTE پشتیبانی می‌کند.

آلکاتل POP 2، 4 نیز از صفحه‌نمایش 4 اینچی با رزولوشن 800×480 پیکسل بهره می‌برد. این دستگاه نیز از پردازنده 64 بیتی اسنپ دراگون 410 چهارهسته‌ای با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز بهره می‌برد. دوربین پشتی این دستگاه 5 مگاپیکسلی و دوربین جلویی نیز 3 مگاپیکسلی می‌باشد.

این گوشی هوشمند از اندروید 4.4 بهره می‌برد و به باتری 2000 میلی‌آمپر ساعتی نیز تجهیز شده است. قابلیت پشتیانی از دو سیم‌کارت و بزرگ‌نمایی با یک انگشت از دیگر مشخصه‌های این گوشی هوشمند آلکاتل است. این دستگاه نیز از شبکه 4G LTE پشتیبانی می‌کند. هنوز اخباری در خصوص زمان و قیمت عرضه هیچ‌یک از محصولات یادشده منتشر نشده است.

 

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.