رونمایی BMW از کلید لمسی مدل i8 با قابلیت نمایش و کنترل قابلیت‌های مختلف خودرو

پیش از این و در ماه دسامبر سال 2013 تصاویری غیررسمی از صفحه‌نمایش لمسی و یا بهتر است بگوییم کلید لمسی ویژه بی‌ام‌دبلیو منتشر شد. براساس شواهد و قرائن، این کلید هوشمند برای استفاده در BMW i8 در حال تست و آماده سازی بود.

0

پس از معرفی i8 هم هیچ خبری از این کلید جادویی نبود تا سرانجام در نمایشگاه CES2015 این کلید جادویی رونمایی شد. این کلید همراه از صفحه‌نمایش 2.2 اینچی لمسی بهره می‌برد و اطلاعاتی مانند میزان سوخت، وضعیت درب‌ها و پنجره‌ها، آب‌و‌هوا و اطلاعات مرتبط با خدمات بر روی آن مشاهده می‌شود.

key fobe for bmw

 

با توجه به بهره‌گیری از رابط کاربری لمسی، با استفاده از کشیدن انگشت بر روی صفحه می‌توانید به منوهای مختلف دسترسی داشته باشید. این کلید کاربردی به عنوان دستگاه شناسایی بی‌سیم نیز داشته و با استفاده از آن می‌توانید به طور خودکا درب‌های خودرو را باز و حتی ماشین خود را روشن کنید.

در حال حاضر این دستگاه هوشمند برای مدل i8 بهینه شده اما انتظار می‌رود دیگر مدل‌های بی‌ام‌دبلیو نیز شاهد استفاده از این دستگاه باشند. انتظار می‌رود این دستگاه از پاییز سال جاری آماده بهره‌برداری گردد.

 

Pocket-lint

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.