سونی تاکنون 18.5 میلیون دستگاه PS4 به فروش رسانده است

این غول دنیای سرگرمی در نطق آغازین کنفرانس CES خود خبر از فروش بالای کنسول خانگی نسل هشتمی‌اش به خصوص در جریان تعطیلات داد.

0

علی‌رغم این‌که در گزارش مالی سونی ضررهای مالی قابل توجهی دیده می‌شود، فروش پلی‌استیشن 4 برای این شرکت راضی کننده بوده است.

مدیرعامل سونی، «کاز هیرای» روز گذشته اعلام کرد که کنسول پلی‌استیشن 4 در فصل تعطیلاتی که پشت سر گذاشتیم 4.1 میلیون دستگاه فروش داشته و فروش آن در مجموع به بیش از 18.5 میلیون دستگاه رسیده است. همچنین تعداد مشترکین سرویس «پلی‌استیشن آنلاین» به 10.9 میلیون نفر رسیده است.

آقای هیرای در سخنان خود در جریان کنفرانس CES این شرکت اظهار داشت که موفقیت پلی‌استیشن 4 در فروش، باعث به وجود آمدن دنیای جدیدی از این کنسول شده است. بدین ترتیب، در کنار بازیسازان جدا از سونی، این شرکت به رویه‌ی سابق خود ادامه خواهد داد و همچنان خریداران خود را شگفت‌زده می‌کند. سونی دو سال پیش بود که همزمان با مایکروسافت، کنسول جدید خود را برای اولین بار به بازار عرضه کرد.

18-5-m-ps4-sold

با وجود موفقیت کنسول بازی سونی، این شرکت در چند سال اخیر ضررهای مالی زیادی را تجربه کرده است. این شرکت در سه ماهه‌ی دوم سال مالی گذشته در پی شکست بخش موبایل خود خبر از ضرری 1.2 میلیارد دلاری داد. این شرکت ژاپنی به آینده امیدوار است اما انتظار چرخش ناگهانی بازار را نخواهد داشت. انتظار می‌رود سونی در ماه مارس در گزارش مالی سالانه‌ی خود ضرری 2.1 میلیارد دلاری را گزارش دهد.

Cnet

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.