رونمایی سونی از سری جدید تلویزیون‌های براویا مجهز به سیستم‌عامل اندروید

شرکت سونی در نمایشگاه CES 2015 از سری جدید تلویزیون‌های 4K براویا رونمایی کرد. این سری شامل 11 تلویزیون جدید براویا می‌باشد.

0

پرچمدار این تلویزیون‌های هوشمند مدل XBR 900C بوده که در اندازه‌های 55،65 و 75 اینچی قابل خریداری است و در همه اندازه‌های آن از پردازنده 4K مدل X1 بهره گرفته شده است.

این پردازنده در واقع رویه‌های مختلفی را برای بهبود تصاویر و ارتقای وضوح، رنگ و کنتراست بر روی محتویات ورودی اعمال می‌کند. همچنین از الگوریتم 4K X-Reality Pro در جهت کاهش نویز در هنگام استفاده از محتویاتی که از رزولوشن 4K برخوردار نیستند بهره گرفته شده است.

خبر مهم دیگر اینکه شرکت سونی اعلام کرده سری جدید براویا این شرکت از سیستم‌عامل اندروید به عنوان پلتفرم پیش‌فرض بهره خواهد برد که به معنای به‌کارگیری بهتر این تلویزیون توسط کاربران اندرویدی می‌باشد. با استفاده از این قابلیت، تلویزیون‌های براویا از گوگل کست و فرامین صوتی نیز پشتیبانی خواهند کرد. همچنین این امکان وجود خواهد داشت تا کاربران از برنامه‌ها و دیگر محتوای موجود در گوگل پلی بهره ببرند.

نهایتا شرکت سونی از سری X9000X نیز رونمایی کرد که از طراحی مفهومی به نام Floating Style بهره برده و باریک‌ترین مدل موجود در آن تنها 4.9 میلی‌متر ضخامت دارد. این ضخامت، از پهنای پرچمدار سری اکسپریا سونی نیز کمتر است.

Pocket-lint

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.