قدرت‌نمایی پردازنده اسنپ دراگون ۸۱۰ را در این 5 ویدئو کوتاه به تماشا بنشینید!

کنفرانس مطبوعاتی کوالکام در CES هم برگزار شد و در کنار رونمایی از خدمات و دیگر ابزار، رونمایی از چیپست استپ‌دراگون 810 بیش‌تر مورد توجه علاقه‌مندان قرار گرفت و حالا می‌خواهیم شما را به مشاهده‌ی 5 ویدئو درباره‌ی این چیپست دعوت کنیم تا بیش‌تر با آن آشنا شوید.

0

Qualcomm Snapdragon 810 Processorکمی پیش‌تر از کنفرانس کوالکام، ال‌جی در کنفرانس خود جی‌فلکس 2 را با چیپست اسنپ‌دراگون 810 معرفی کرد و همین امر بهانه‌ی خوبیست تا به نقد و بررسی این چیپست بپردازیم و با موارد استفاده‌ی آن بیش‌تر آشنا شویم. مطمئناً در سال جاری میلادی باید منتظر حضور اسنپ‌دراگون 810 در گوشی‌های بیش‌تری باشیم.

طراحان این چیپ در کوالکام، 5 ویدئو منتشر کرده‌اند که در آن‌ها به معرفی دیگر کاربردهای این غول نوظهور پرداخته می‌شود که می‌توان از میان آن‌ها به قابلیت استریم تصاویر 4K اشاره کرد. البته نباید از سرعت خیره‌کننده‌ی پردازشی و گرافیکی این چیپست که کاربردهای اصلی آن است چشم‌پوشی کرد.

در ادامه شما را به تماشای این ویدئوها دعوت می‌کنیم.





phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.