رونمایی پاناسونیک از تلویزیون‌های 4K مجهز به سیستم‌عامل فایرفاکس!

سری 2015 تلویزیون‌های پاناسونیک شامل مدل‌های CX850,CX800,CX650,CX600 خواهد بود که همگی از رابط کاربری Firefox OS بهره می‌برند.

0

در حرکتی که به عقیده اکثر کارشناسان همانند تحول ایجادشده در مسیر انتخابی ال‌جی در خصوص سیستم‌عامل WebOS می‌باشد، سیستم عامل فایرفاکس به شما امکان شخصی‌سازی رابط کاربری برای دسترسی سریع و آسان را خواهد داد.

همچنین این امکان وجود دارد تا محتویات مورد نظر خود را به راحتی برای مشاهده بر روی تلویریون خود منتقل کنید. آنچه که در این فرایند مورد نیاز است در اختیار داشتن دستگاهی مجهز به مرورگر فایرفاکس بر روی همان شبکه است. بدین ترتیب می‌توانید به راحتی محتویات گوشی را بر روی تلویزیون خود مشاهده کنید.

با استفاده از رویه یادشده می‌توانید از قابلیت‌های مختلف بهره ببرید، صفحات وب را بوکمارک کنید و حتی از پخش 4K به صورت به اشتراک‌گذاری لذت ببرید.

در مدل‌های CX850 از قابلیت کنترل صوتی و راهنمای Xumo بهره گرفته شده تا بتوانید از منابع مختلف در دسترس، محتوای مورد نظر خود را بیابید. پرچمدارهای سری CX850 در سایزهای 55 و 65 اینچ در دسترس خواهند بود و بهبودهای کلی در تصاویر و خالص‌سازی رنگ سیاه را برای شما به ارمغان خواهند آورد. این صفحات نمایش ال‌ای‌دی از گواهی THX 4K نیز بهره می‌برند. هنوز هیچ اخباری در خصوص زمان و قیمت در نظرگرفته شده برای این مدل‌ها منتشر نشده است.

pocket-lint

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.