رونمایی از روترهای جدید D-Link با ظاهری شبیه به سفینه‌های فضایی!

در نمایشگاه CES 2015 شاهد رونمایی شرکت D-Link از روترهای خانگی با کارایی بالا و ظاهر جالب بودیم. دستگاه‌های تولیدی که با امکاناتی متنوع و به صورت چهار، شش و یا هشت آنتن روانه بازار خواهند شد از ظاهری عجیب و شبیه به روبات‌ها برخوردارند.

0

مدل شش آنتنه AC3200 با قیمت 309.99 دلار در باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز عملکردی تا 600 مگابیت برثانیه خواهد داشت و البته عملکرد آن در باند فرکانسی 5 گیگاهرتز به شرط استفاده از آداپتورهای 802.11ac به صورت کانال‌های دوتایی 1.3 گیگابیت برثانیه خواهد بود.

چهار پورت اترنت گیگابیت نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است. این دستگاه از پورت‌های یواس‌بی 2 و یواس‌بی 3 در جهت به اشتراک گذاشتن محتوای صوتی تصویری پشتیبانی می‌کند. در داخل این دستگاه از پردازنده دو هسته‌ای یک گیگاهرتزی بهره برده شده است.

D LINK ROUTER 2

مدل چهار آنتنه AC3100 نیز که از سه ماهه دوم به بازار عرضه خواهد شد از توانایی انتقال یک گیگابیت برثانیه در شبکه فرکانسی 2.4 گیگاهرتزی و 2.165 گیگابیت برثانیه در باند فرکانسی 5 گیگاهرتز برخوردار است. این روتر نیز از مشخصه‌های مشابه و البته پردازنده دو هسته‌ای 1.4 گیگاهرتز برخوردار است.

نهایتا دستگاه هیولایی هشت آنتنه AC5300 نیز از توانایی انتقال داده تا یک گیگابیت برثانیه و دو کانال 2.165 گیگابیت برثانیه در فرکانس 5 گیگاهرتز برخوردار است و البته به پردازنده دو هسته‌ای 1.4 گیگاهرتز مجهز شده است. این دستگاه برای عرضه در سه ماهه دوم سال میلادی در نظر گرفته شده است.

دی‌لینک همچنین از یک آداپتور یو‌اس‌بی جدید برای ارتباط با این شبکه‌های پرسرعت رونمایی کرد. AC1900 یک دستگاه کروی با قابلیت پشتیبانی از یو‌اس‌بی 3 است که از ارتباطات 600 مگابیت برثانیه در باند فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 1300 مگابیت برثانیه در باند فرکانسی 5 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه نیز در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد.

 

Arstechnica

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.