رونمایی لنوو از all-in-on B50 مجهز به دوربین سه‌بعدی RealSense اینتل

هنوز چند ساعت بیشتر از افتتاح رسمی نمایشگاه CES 2015 نگذشته، اما در همین مدت کوتاه شاهد رونمایی سیل عظیمی از گجت های مختلف توسط لنوو بوده‌ایم. در این بین این شرکت چینی از سیستم رومیزی بدون کیس B40 با فناوری RealSense پرده برداشت.

0

B50 یک سیستم  رومیزی بدون کیس 28 اینچی بوده که به دوربین سه‌بعدی تشخیص حرکتی با فناوری RealSense اینتل مجهز شده است.البته تا پیش از این نیز در CES 2015 شاهد رو نمایی محصولاتی با استفاده از این فناوری بوده ایم.

B50 (2)

all-in-on B50 با استفاده از دوربین سه‌بعدی خود می‌تواند به‌منظور اجاری فرامین و یا انجام گیم مورد استفاده قرار گیرد. انتظار می‌رود قلب B50 را نسل چهارم سری Core اینتل به تپش درآورد و واحد پردازش گرافیکی آن نیز بر عهده یکی از پردازنده‌های گرافیکی NVIDIA باشد. نمایشگر این کامپیوتر رومیزی دارای رزولوشن 1080p با تکنولوژی IPS  بوده و به‌طور کلی متوانیم انتظار یک سیستم میان رده را از آن داشته باشیم. AIO B50 قرار است از ابتدای تابستان با قیمت ۱۲۴۹ دلار به بازار عرضه شود.
B50 (1)

لنوو علاوه بر B50 در این مراسم از کامپیوترهای بدون کیس دیگر همچون C40 با صفحه‌نمایش ۲۱.۵ اینچی و C50 با صفحه‌نمایش ۲۳ اینچی رونمایی کرد. البته این دو نسبت به B50 از مشخصات سخت‌افزاری ضعیف‌تری همانند رزولوشن نمایشگر ۱۰۸۰P با به کاری گیری فناوری IPS، پردازنده‌های Core اینتل و  پردازنده گرافیکی قدیمی انویدیا برخوردار هستند.C40 و C50 به ترتیب قرار است با قیمت‌ ۴۲۹ و ۷۲۰ دلار هم‌زمان با B50 راهی بازار شوند.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.