رونمایی از محصولات جدید سری یوگا لنوو با اندازه‌های جدید و مجهز به پردازنده نسل پنجم اینتل

شرکت لنوو از محصولات جدید سری یوگا رونمایی کرد

0

مدت زمان زیادی از به روز‌رسانی لپ‌تاپ‌های سری یوگا لنوو با نسخه‌های باریک‌تر و سبک‌تر نمی‌گذرد اما این شرکت امروز از نسخه‌های جدید این سری و البته در طبقه متوسط از نظر مشخصه‌های سخت‌افزاری رونمایی کرد.

این معرفی، ترسیمی برای حرکت سری یوگا در بازار رایانه‌های قابل حمل در سال 2015 خواهد بود. توجه به ابعاد، استفاده از پردازنده‌های جدید و طراحی بهتر و وزن کمتر از ویژگی‌های محصولات جدید لنوو هستند.

LENOVO YOGA

 

برای شروع به سراغ محصولی خواهیم رفت که برای استفاده عموم به بازار عرضه خواهد شد. لنوو یوگا 3 یازده اینچی جایگزینی برای یوگا 2 یازده اینچی خواهد بود. یوگا 3 چهارده اینچی نیز جانشینی برای مدل 13 اینچی خواهد بود.

هر دو دستگاه یادشده با طراحی مشابه و البته رنگ نارنجی روشن به بازار عرضه خواهند شد اما عملکرد این دو متفاوت خواهد بود. نسخه 14 اینچی از پردازنده نسل پنجم اینتل بهره می‌برد اما نسخه 11 اینچی به تراشه Core M اینتل با توانایی محدودتر تجهز خواهد شد که مطمئنا منتج به طراحی سبک‌تر و با ضخامت کمتر خواهد شد.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.