لنوو از یک فلاش ویژه عکس سلفی رونمایی کرد!

در گوشه و کنار نمایشگاه بسیار وسیع CES محصولات بسیار زیاد و متنوعی وجود دارد که خیلی از آن‌ها بی‌استفاده و غیرضروری هستند؛ اما برخی محصولات واقعاً جذاب و خلاقانه هستند که هرکسی را به وجد می‌آورند. فلاش مخصوص سلفی لنوو هم یکی از همین محصولات است که به‌تازگی معرفی شده است.

1

این گجت کوچک ساخت لنوو که Vibe Xtension Selfie Flash نام‌گذاری شده است، شاید بهترین گجتی باشد که می‌توانید با قیمتی معادل 29 دلار تهیه کنید.

امروزه نور کم در کنار نبود فلاش عکاسی در کنار دوربین جلویی گوشی‌های هوشمند، تبدیل به کابوس عاشقان سلفی شده است. این‌جاست که سلفی گرفتن نیاز مبرم به چنین گجتی پیدا می‌کند که از 8 ال‌ای‌دی درون یک قاب فلزی بهره‌مند است که در پشت آن هم کلیدی مخصوص ثبت عکس وجود دارد. طبق گفته‌ی لنوو این گجت با هر دستگاه اندرویدی سازگار است و کافیست کاربر آن را به جک 3.5 میلی‌متری هدفون متصل کند. طبق اظهارات برخی حاضران این دستگاه با نکسوس 5 سازگاری نداشته که می‌تواند از مشکلات آغازین این محصول باشد که امیدوار هستیم به‌زودی برطرف شود.

lenovo vibe xtension selfie flash

این فلاش درواقع مانند دیگر فلاش‌ها که در دوربین‌ها استفاده می‌شود نیست و تنها با فشردن کلید شروع به ساطع کردن نوری از طریق ال‌ای‌دی‌های موجود می‌کند. این تفاوت می‌تواند بسیار مفید باشد، چراکه کاربر می‌تواند متناسب با شرایط و با آسودگی نور مورد نیاز را تنظیم کند و سپس اقدام به ثبت سلفی کند. از طرفی می‌توان با چرخاندن این فلاش از آن به‌عنوان فلاش دوربین پشت دستگاه هم استفاده کرد که مشخصاً بهتر از فلاش داخلی اکثر گوشی‌های هوشمند عمل خواهد کرد.

طبق گفته‌ی لنوو این گجت با یک‌بار شارژ می‌تواند در 100 عکس همراه شما باشد. لنوو هم‌چنین می‌افزاید که این محصول تا قبل از عرضه‌ی آن در وبسایت لنوو و در بهار سال جاری میلادی، در کشور آمریکا آماده‌ی فروش نخواهد بود.

در ادامه دعوت می‌کنیم تصاویر جزئی‌تری از این گجت زیبا و کوچک را نظّاره‌گر باشید.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حسام می‌گوید

    بدک نیست