این پدال هوشمند هر دوچرخه‌ای را به یک دوچرخه هوشمند تبدیل می‌کند

پس از انواع و اقسام گجت‌هایی که ابزارهای متنوع را به ابزاری هوشمند تبدیل می‌کنند، می‌خواهیم شما را با یک پدال هوشمند آشنا کنیم که علاوه بر ثبت اطلاعات ورزشی، به صاحب دوچرخه در هنگام دزدیده‌شدن آن کمک می‌کند.

0

این پدال که Connected Cycle نام دارد دارای سنسور GPS و چیپ GPRS است که از طریق پازدن نیرو می‌گیرند.

connected cycle smart pedal

همانند هر وسیله‌ی سنجش اطلاعات ورزشی، این پدال هم هم‌زمان با شروع پا زدن اطلاعاتی از قبیل سرعت، مسیر طی شده، کالری سوزانده‌شده و این قبیل اعداد و ارقام را ثبت و ضبط خواهد کرد که می‌توان این اطلاعات را از طریق اپلیکیشن مخصوص این پدال بر روی گوشی‌های هوشمند مشاهده کرد. البته این اطلاعات به‌طور خودکار روی حافظه‌ی پدال نگه‌داری می‌شوند و همیشه هم نیازی به گوشی هوشمند نخواهد بود.

از آن‌جا که این گجت دارای سنسور GPS است، صاحب دوچرخه می‌تواند در صورت وقوع هرگونه سرقت احتمالی، مکان دوچرخه را به کمک پدال پیدا کند. به کمک GPRS هم احتمالاً می‌توان از طریق سیم‌کارت به شبکه‌ی اینترنت همراه متصل شد تا اطلاعات ثبت‌شده وارد فضای مجازی شود.

connected cycle smart pedal

طبق گفته‌ی سازندگان فرانسوی این محصول و با توجه به این که هنوز در حال ساخت و توسعه است، قیمت مشخصی از آن در دسترس نیست. آن‌ها هم‌چنین اضافه می‌کنند که این گجت با هر دوچرخه‌ای سازگار خواهد بود و فقط با یک کلید مخصوص از دوچرخه جدا خواهد شد که باعث امنیت بیش‌تر در استفاده می‌شود.

اگر شما هم سابقه‌ی از دست دادن دوچرخه‌ی خود را دارید، بی‌شک این گجت برای شما بسیار مفید خواهد بود. مطمئناً در آینده‌ی نزدیک اخبار بیش‌تری از این گجت منتشر خواهد شد؛ پس تیم فارنت شما را از این محصول بی‌خبر نخواهد گذاشت.

در ادامه می‌توانید تصاویر بیش‌تری از این گجت خلاقانه را مشاهده کنید.

CNET

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.