ال‌جی از هفت تلویزیون جدید 4K شامل یک تلویزیون 77 اینچی قابل انعطاف رونمایی کرد

شاید در نگاه اول استفاده از صفحه‌نمایش های 4K مجهز به تکنولوژی کوانتوم دات هیجان‌انگیز باشد اما ترجیح ما در استفاده از صفحه‌نمایش های جدید، محصول ویژه ال‌جی است.

0

به طور قطع، شرکت ال‌جی یکی از پیشتازان بازار تلویزیون‌های OLED به شمار می‌آید. از دیدگاه یک مصرف‌کننده، با استفاده از تکنولوژی جدید تلویزیون‌های OLED می‌توانید از رنگ‌هایی بهتر و البته عمق‌ بهتر رنگ مشکی بهره ببرید.

اگر آنچنان که باید و شاید از صفحه‌نمایش خمیده ال‌جی که سال گذشته معرفی شده بود لذت نبردید، منتظر محصول جدید این شرکت با طراحی باریک و البته قابلیت خم و راست‌شدن به صورت شناور باشید.

بهترین محصول در این خط تولید، مدل 77EG9900 با اندازه 77 اینچ می‌باشد که از انعطافی بی‌نظیر برخورداراست. شش مدل دیگر این سری یا مسطح و یا خمیده هستند و در اندازه‌های 55،65،77 اینچ به بازار عرضه خواهند شد. این محصولات به WebOS 2.0 نیز تجهیز شده‌اند.

 

LG_4K_OLED_TV_EF9800_

همان‌طور که عنوان شد، مدل‌هایی که در سال جاری میلادی از این شرکت مشاهده خواهیم کرد یک تلویزیون 77 اینچی قابل‌انعطاف با قابلیت استفاده در حالت مسطح و یا خمیده، مدل 65 اینچی فلت با بدنه کاملا یکنواخت و نهایتا مدل 65 اینچی با تکنولوژی ویژه این شرکت است. دو مدل 55 و 65 اینچی منحنی نیز برای حضور در بازار درنظر گرفته‌شده‌اند.

شرکت ال‌جی اعلام کرده، LG Display مبلغی بالغ بر 600 میلیون دلار در زمینه تکنولوژی OLED سرمایه‌گذاری کرده است. خبر بد اینکه هنوز هیچ قیمتی برای این محصولات اعلام نشده است. سال گذشته تلویزیون OLED 4K این شرکت با قیمتی باورنکردنی معرفی شد که به طور واضح خرید آن برای اکثر افراد را غیرممکن می‌کرد.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.