رونمایی از نسل جدید کروم‌بوک‌های 15 اینچی ایسر با پردازنده Broadwell اینتل

اگرچه تنها دقایقی بیشتر از افتتاح نمایشگاه CES 2015 نمی گزرد، اما تا کنون شاهد معرفی محصولات بسیاری توسط شرکت های سازنده سخت افزار بوده ایم.ایسر نیز برای عقب نماندن از این قافله، چندی پیش از نسل جدید کروم‌بوک‌های 15 اینچی خود که در سینه از پردازنده Broadwell اینتل بهره می برند رو نمایی کرد.

0

نسل جدید کروم‌بوک‌های ایسر در سایزهای 15 و 15.6 عرضه خواهند شد. هر دو مدل دارای رزولوشن صفحه 1920 در 1080 پیکسل بوده که بالاترین وضوح تصویر در بین کروم بوک ها به شمار می‌آید. قلب این دستگاه را قرار است پردازنده Celeron یا Core i3 اینتل به تپش درآورد که با توجه به ماهیت کروم بوک منطقی به نظر می‌رسد.

Acer_Chromebook_15

خریداران این محصول می‌توانند 2 یا 4 گیگابایت رم را برای کروم خود انتخاب کنند. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه می‌توان به  16 یا 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای‌فا، بلوتوث نسخه 4، دارا بودن یک درگاه  USB 3.0 و یک درگاه  USB 2.0، ورودی HDMI و قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی اشاره کرد.

به گفته ایسر، این نسل از کروم بوکها دارای 24 میلی‌متر ضخامت و 2.2 کیلو گرم وزن هستند و قرار است از هفته آینده با قیمت 249 دلار به فروش برسد. لازم به ذکر است که اگر شما هم 2 گیگابایت رم را برای این محصول انتخاب کنید، باید با رزولوشن صفحه 1366 در 768 پیکسل هم کنار بیایید.

cultofandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.