معرفی ساعت هوشمند ارزان‌قیمت Alcatel OneTouch با سازگاری با اندروید و iOS

هفته گذشته خبری مبنی بر رونمایی آلکاتل از ساعت هوشمند جدید خود به نام OneTouch در نمایشگاه CES 2015 منتشر شده بود.

0

این شرکت اکنون از جدیدترین گجت پوشیدنی خود رونمایی کرد که بنابرگفته آلکاتل علی‌رغم بهره‌گیری از قابلیت‌های مختلف، به گونه‌ای طراحی شده تا قیمت نهایی آن در پایین‌ترین مقدار ممکن تمام شود.

این ساعت هوشمند از قابلیت‌هایی کم و بیش مشابه دیگر ساعت‌های موجود در بازار بهره می‌برد و به نمایشگر ضربان قلب در قسمت زیرین ساعت و سنسورهایی مانند شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، ارتفاع سنج و قطب‌نما تجهیز شده است.

این ساعت قادر است فعالیت‌های شخص استفاده کننده مانند خواب، مسافت طی‌شده، گام‌های برداشته‌شده و کالری مصرف شده را رهگیری کند. قابلیت‌هایی مانند نمایش اعلان‌ها، به روزرسانی‌های مرتبط با شبکه‌های اجتماعی و ارسال لرزش در صورت دورشدن از گوشی در جهت جلوگیری از فراموش‌شدن همراه بردن گوشی در این ساعت هوشمند در نظر گرفته شده‌اند. شرکت آلکاتل اعلام کرده این ساعت با هر دو سیستم‌عامل محبوب بازار یعنی اندروید و IOS سازگاری کامل دارد.

Alcatel OneTouch از باتری 210 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که بنا بر ادعای آلکاتل استفاده از این دستگاه پس از هربار شارژ را برای مدت 2 الی 5 روز میسر می‌سازد. هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت و زمان عرضه این محصول به بازار، اعلام نشده است.

Ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.