جی‌فلکس 2 ال‌جی رونمایی شد؛ کوچکتر اما خمیده‌تر با پردازنده اسنپ‌دراگون 810 و صفحه نمایش 1080p

در حالیکه همگان انتظار رونمایی از جی‌فلکس 2 ال‌جی را در کنفرانس خبری این شرکت داشتند ساعتی پیش از آغاز این کنفرانس خبری تصاویر و بیانیه خبری شرکت ال‌جی در خصوص این گوشی هوشمند در اینترنت منتشر شد.

3

جی‌فلکس 2 شرکت ال‌جی از پردازنده 64 بیتی و 2 گیگاهرتزی اسنپ‌دراگون 810 کوالکام، 2 و 3 گیگابایت رم با حافظه داخلی 16 و 32 گیگابایتی، صفحه نمایش منحنی و خمیده 5.5 اینچی فول اچ‌.دی P-OLED، دوربین 13 مگاپیکسلی مجهز به سنسور OIS+ در قاب پشتی و دوربین سلفی 2.1 مگاپیکسلی (!!) در قاب جلویی و فوکوس خودکار لیزری برخوردار است و توان لازم آن را یک باطری 3 هزار میلی‌آمپر غیرقابل دسترسی در ساعت تامین می‌کند که از اندروید 5 آب‌نبات چوبی به صورت کارخانه‌ای برخوردار است.

LG-G-Flex-2

اگر بخواهیم این گوشی را با مدل سال گذشته مقایسه کنیم می‌توانیم از تغییرات بزرگ این گوشی به کاهش اندازه صفحه نمایش از 6 اینچ به 5.5 اینچ و افزایش رزولوشن صفحه نمایش از 720p به 1080p اشاره کنیم. در عین حال شاهد افزایش خمیدگی قامت جی‌فلکس جدید هستیم و ال‌جی از این خمیدگی با عنوان خمیدگی پویا یاد کرده است.

 لینک دانلود ویدئو

صرف‌نظر از مشخصات فنی خوب جی‌فلکس 2 شاهد قابلیت‌های دیگری در رابط کاربری ال‌جی در این گوشی هوشمند هستیم که از جمله آنها می‌توان به حسگر حرکتی برای گرفتن عکس سلفی، دسترسی به برخی اطلاعات بدون باز کردن قفل صفحه نمایش و روشن کردن آن و نهایتا شارژ فوری باطری غول‌آسای گوشی در مدت زمان کم اشاره کرد.

ces-2015-lg-g-flex-2

ال‌جی همچنین علاوه بر افزایش خمیدگی صفحه نمایش، قابلیت خود ترمیمی قاب پشتی گوشی را بهبود قابل توجهی داده و اگر بخواهیم باز هم مقایسه کنیم در حالی که این قابلیت در نسل ال این گوشی چیزی در حدود ده دقیقه طول می‌کشید حالا در جی‌فلکس 2 در دمای اتاق این قابلیت در 10 ثانیه هر گونه خط و خش قاب پشتی گوشی را ترمیم می‌کند.

ces-2015-lg-g-flex2

جی‌فلکس 2 ال‌جی 152 گرمی از ابعادی به اندازه 149.1 میلیمتر در 75.3 میلیمتر در 7.1 (نازکترین نقطه) – 9.4 (ضخیم‌ترین نقطه) میلیمتر برخوردار است. ال‌جی قرار است این گوشی هوشمند را در اواخر همین ماه میلادی (اوایل بهمن‌ماه)‌ در دو رنگ قرمز فلامینگویی و نقره‌ای پلاتینیومی به بازار کره جنوبی عرضه کند و طبیعتا پس از آن شاهد عرضه آن در سایر بازارهای جهان خواهیم بود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. حسام می‌گوید

    از نظر من قاب براق پشتی این گوشی زشتش کرده بهتر بود قاب پشتی مثل جی 3 بود
    ولی خب گوشی خوبیه مبارک الجی باز ها باشه

  2. مهیار می‌گوید

    طراحیش از جی 3 بهتره. گوشی که خیلی تو چشم میاد مخصوصا وقتی جایی باشی و بذاریش روی میز

  3. مهرداد می‌گوید

    سلام
    با اولین مدلش زیاد حال نکردم
    این یکی باز هم از همون طراحی استفاده کرده اما به نظرم کوچکتر که شده خیلی بهتر شده. صفحه نمایشش خیلی بهتره اما قاب پشتیش خیلی جالب نیست