با Kevo Plus درب خانه خود را از هر جای کره زمین می‌توانید باز کنید!

باز کردن قفل در ورودی منزل از طریق اپلیکیشن گوشی هوشمند، ایده خیلی عجیب و جدیدی نیست. حتی این امکان وجود دارد که به روش‌های الکترونیکی برای افراد کلید بفرستید تا در غیاب شما، وارد خانه شوند اما ظاهرا همچنان جای نوآوری در این زمینه وجود دارد.

0

شرکت سازنده قفل و کلید Kwiksetبا در تمایشگاه CES 2015به‌روزرسانی سخت‌افزار جدید خود با عنوان Kevo این امکان را فراهم کرده که از طریق اطلاعات گوشی هوشمند خود، در هر نقطه‌ای از کره زمین بتوانید درب ورودی منزل خود را قفل یا باز نمایید. با استفاده از Kevo Plus فرد مورد نظری که می‌خواهد در غیاب شما (و البته با اجازه شما) وارد منزل شود نیازی به داشتن گوشی هوشمند یا اپلیکیشن Kwikset ندارد.

Kwikset's-Kevo-Plus-01

بنابراین اگر والدین شما میانه خوبی با تکنولوژی‌های روز ندارند، هنگام رفتن به مسافرت، با خیال راحت می‌توانید آبیاری گل و گیاه خود را به آن‌ها خود بسپارید و یا به لوله‌کش اجازه دهید که برای رفع نشتی آب ظرفشویی وارد خانه شود.  Kevo Plus با ارائه سرویس سالانه از طریق گیرنده‌های بلوتوث به کاربرانش اجازه می‌دهد که درب منزل خود را از راه دور و به محض نزدیک شدن یا دور شدن از محدوده خانه باز یا قفل کنند.

gizmodo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.