رونمایی ایسر از گوشی هوشمند Liquid Z410 با پشتیبانی از شبکه 4G

شرکت ایسر گوشی قدرتمند 64 بیتی چهار هسته‎ای و البته ارزان قیمت خود را در نمایشگاه CES 2015 معرفی خواهد کرد.

0

شرکت ایسر قصد دارد تا در نمایشگاه CES 2015 گوشی هوشمند جدید Liquid Z410 را معرفی کند. بنا بر اطلاعات اعلام شده‎ی این شرکت، گوشی جدید که دارای پردازنده‎ی 64 بیتی است، از ارتباط 4G LTE بهره می‎برد و جزو گوشی‎های میان رده با قیمت مقرون به صرفه است. این گوشی هوشمند در اواخر بهمن و یا اوایل اسفند در دسترس خواهد بود و قیمت آن با توجه به نوع مشخصات گوشی، از 129 یورو شروع خواهد شد.

Maldar-Z410

این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 4.5 اینچی qHD (یعنی با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل) با فناوری IPS، پردازنده‎ی 4 هسته‎ای 64 بیتی مدیاتک MT6732، پردازنده‎ی گرافیکی ARM Mail-T760، دوربین 5 مگا پیکسلی  با فلش LED در قاب عقب و 2 مگا پیکسلی در قاب جلو است و باتری آن تا 400 ساعت در حالت استندبای باقی می‎ماند و می‎تواند تا 5.5 ساعت مکالمه‎ی بی وقفه، توان لازم را فراهم کند.

 ایسر در این گوشی فناوری Acer QuickTouch را قرار داده است که به کاربر این امکان را می‎دهد که برای کنترل سریع گوشی از حرکات لمسی استفاده کند. مثلاً با نوشتن عدد C بر روی صفحه‎ی نمایش، دوربین گوشی و با نوشتن Z، موزیک پلیر اجرا شود. درست در زیر دوربین، کلید اختصاصی AcerRAPID را قرار داده که به کاربر امکان دسترسی به یکسری اقدامات قابل تنظیم را با یک تماس دست می‎دهد. همچنین اسپیکرهای این گوشی در قاب جلو قرار دارند و دارای تکنولوژی صدای DTS هستند که امکان تجربه‎ی یک صدای با کیفیت و فراگیر را فراهم می‎کند.

این گوشی هوشمند در اروپا، خاور میانه و آفریقا عرضه خواهد شد. شرکت ایسر می‎گوید که این دستگاه جدید در نمایشگاه CES 2015 به نمایش در خواهد آمد که اخبار آن را می‎توانید در فارنت دنبال کنید و از ویژگی‎های دیگر این گوشی مطلع شوید.

AndroidCentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.