مدل جدیدی از واکمن سونی در CES رونمایی خواهد شد

با نزدیک‌تر شدن به رویداد نمایشگاه CES2015 اخبار فناوری رنگ و بوی تازه‌ای به خود گرفته است و در مقر این رویداد، نشانه‌هایی از معرفی محصول جدید از خانواده واکمن سونی به چشم می‌خورد. همانطور که اطلاع دارید این شرکت در ماه سپتامبر مدل جدیدی از پخش کننده‌های موسیقی واکمن خود را به جهانیان معرفی کرده بود.

0

محصول جدید به نظر می‌رسد سبک کلاسیک و همیشگی سونی را به ارث برده است و داری حاشیه‌های خمیده و قاب پشتی سیاه رنگ است. همچنین ورودی جک طلایی رنگ و قرار گرفتن کلیدهای کنترلی دستگاه در پوستر درز کرده کاملا نمایان و مشخص است. گفته می‌شود محصول جدید سونی نسخه تکامل یافته‌ی مدل ZX1 است که هم اکنون با قیمت 841 دلار در انگلیس به فروش می‌رسد.

شرکت سونی چند روز پیش با انتشار ویدئویی توجه همگان را به خود جلب کرده بود و این طور تصور می‌شد که این شرکت ژاپنی درصدد معرفی گوشی جدید با بهره‌گیری از فناوری صفحه‌نمایش نو، کیفیت صدای مطلوب‌تر و تمرکز ویژه به اندروید نسخه آب‌نبات چوبی قرار دارد. اما شواهد جدید نشان می‌دهد هدف این شرکت چیز دیگری است و ظرف جند روز آینده باید شاهد پخش‌کننده جدید این شرکت با تمرکز بهتر بر کیفیت پخش فایل‌های صوتی باشیم.

البته نباید این نکته را فراموش کنیم که امروزه با وجود فراگیر شدن گوشی‌های هوشمند، حمل کردن پخش‌کننده اختصاصی چندان هم منطقی به نظر نمی‌رسد! نظر شما در این باره چیست؟

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.