Seagate Seven نازک‌ترین و زیبا‌ترین هارد دیسک قابل حمل در جهان است

بدون شک تا به حال نام سیگیت را برای یک‌بار هم که شده در صنعت ساخت  هارد دیسک شنیده‌اید، این شرکت در تازه‌ترین اقدام خود دست به عرضه هارد دیسک قابل‌حملی زده که ضخامت آن حتی از آیفون 6 هم کمتر است.

1

شما حتی اگر کارهای نیمه‌حرفه‌ای نرم‌افزار کرده باشید، حتماً از وزن سنگین و جاگیری هارد دیسک تان که همیشه باید با خود جابجا کنید شکایت داشته‌اید. این هارد دیسک قابل‌حمل 500 گیگابایت حافظه داشته و ضخامت آن تنها 7 میلی‌متر است، چیزی کمتر از ضخامت آیفون 6 اپل. سرعت انتقال داده‌ها در این هارد آلومینیمی از طریق USB 3.0 بسیار بالا است و تجربه کاربری زیبایی برای شما به ارمغان خواهد آورد.

seven.42.0

Seagate Seven به مناسبت 35 مین سالگرد تأسیس سیگیت با شعار ” WE ARE SEAGATE بازار عرضه خواهد شد، البته شایعاتی نیز در رابطه با نسل جدید هارد دیسک‌های سیگیت شنیده می‌شود که تنها 5 میلی‌متر ضخامت دارند. طبق گفته شرکت سازنده، Seagate Seven از اواخر ماه جاری با قیمت 99.99 دلار قابل خرید خواهد بود.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Infinite می‌گوید

    طراحی جالب و زیبایی داره اما اگر این هارد از روی میز سقوط کنه…