مارک زاکربرگ «باشگاه کتاب» در فیس‌بوک راه انداخته است!

شاید فیسبوک برای خیلی‌ها یک محیط کاملاً جدید و هیجان‌انگیز و مفید باشد ولی با تمام این خصوصیات گفته‌شده به پای کتاب و کتاب‌خوانی نمی‌رسد، حداقل در این رابطه شخص مارک زاکربرگ نیز با ما موافق است.

0

آقای زاکربرگ برای خود در سال 2015 چالشی براه انداخته به نام مطالعه یک کتاب جدید در هر هفته. دلیل این کار آقای زاکربرگ نیز اعتقاد به مفید بودن کتاب‌ها برای انسان است.

من بسیار از چالشی که برای خودم تدارک دیده‌ام هیجان‌زده هستم، کتاب‌ها بسیار مفید و راضی‌کننده هستند. کتاب‌ها به شما این امکان را می‌دهند که به صورت کامل درون یک موضوع غرق شوید و اکثر جزئیات آن موضوع را بررسی کنید، کاری که رسانه‌های امروزی برای شما انجام نمی‌دهند. من تلاش می‌کنم که بسیاری از عادات رسانه‌ای خودم را به سمت کتاب‌خوانی تغییر دهم.

مارک زاکربرگ برای چالش خود گروهی نیز به نام یک سال با کتاب یا به نوعی باشگاه کتاب ساخته است که شما می‌توانید با عضویت در آن به این چالش بپیوندید. تا به حال در حدود 50 هزار نفر برای این چالش نام‌نویسی کرده‌اند و آماده‌اند تا اولین کتاب خود را به نام پایان قدرت اثری از موسس نایم را مطالعه کنند.

 Mark2

در کل برخی‌ها این حرکت آقای زاکربرگ را یک حرکت مثبت در راستای اعتلای فرهنگ کتاب‌خوانی و همچنین بهبود چهره فیس‌بوک می‌دانند.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.