رونمائی شیائومی از Redmi 2S؛ پردازنده 64 بیتی اسنپ‌دراگون 410 و پشتیبانی از اتصال چندگانه شبکه LTE

بالاخره گوشی Xiaomi Redmi 2S به طور رسمی معرفی شد. این گوشی دارای همان صفحه نمایش 4.7 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 پیکسلی گوشی Redmi S1 است اما تغییر اصلی مربوط به پردازنده‎ی آن است که از پردازنده‎ی 64 بیتی اسنپ دراگون 410 استفاده شده است. برای اطلاعات بیشتر با فارنت همراه باشید.

0

چند روز پیش در فارنت خبری مبنی بر معرفی نسخه‎ی جدید Redmi 1S در تاریخ 14 دی ماه منتشر شد. همان طور که انتظار می‎رفت، شرکت شیائومی امروز یکشنبه نسخه‎ی بعدی گوشی هوشمند Redmi 1S را با نام Xiaomi Redmi 2S معرفی کرد.

این گوشی جدید دارای همان صفحه نمایش 4.7 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 پیکسلی گوشی Redmi S1 است. یکی از تغییرات گوشی Redmi 2S نسبت به Redmi 1S، مربوط به پردازنده‎ی آن است که از پردازنده‎ی اسنپ دراگون 400 به پردازنده‎ی 64 بیتی اسنپ دراگون 410 تغییر کرده است. همچنین پردازنده‎ی گرافیکی Adreno 305 موجود در Redmi 1S در گوشی Redmi 2S به Adreno 306 ارتقا پیدا کرده است.

Xiaomi-introduces-the-Redmi-2S 03

مقدار RAM در هر دو گوشی به مقدار یک گیگابایت بدون تغییر مانده است و از 8 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی بهره‎مند هستند. در هر دو مدل امکان افزایش فضای ذخیره سازی تا 64 گیگابایت از طریق شکاف مموری کارت میسر است. دوربین موجود در قاب عقب این گوشی (همانند مدل قبلی آن) 8 مگا پیکسلی است اما دوربین قاب جلو به 2 مگا پیکسل ارتقا یافته در حالی که گوشی Redmi 1S از دوربین 1.6 مگاپیکسلی بهره برده بود. گوشی Redmi 2S دارای باتری 2200 میلی آمپری و سیستم عامل اندروید 4.4.4 است.

Xiaomi-introduces-the-Redmi-2S 02

مهمترین تغییر ایجاد شده این است که گوشی Redmi 2S از ارتباط LTE بهره می‎برد و می‎تواند از شبکه‎های حامل چندگانه پشتیبانی کند. در واقع این گوشی از شبکه‎های GSM، WCDMA، TD LTE و LTE FDD پشتیبانی می‎کند و بدین معنی است که از شبکه‎های 4G LTE شرکت‎های China Telecom، China Unicom و Chine Mobile پشتیبانی می‎کند. این گوشی در رنگ‎های سفید، مشکی، سبز، زرد و صورتی در دسترس خواهد بود.

Xiaomi-introduces-the-Redmi-2S 01

در حال حاضر گوشی Redmi 2S با قیمت حدودی 112.60 دلار می‎تواند پیش خرید شود. این گوشی به طور رسمی در 19 دی عرضه خواهد شد و احتمالاً تا آن زمان اطلاعات بیشتری درباره‎ی این گوشی توسط شرکت شیائومی منتشر شود. اکنون انتظار بر این است که این شرکت، نسخه‎ی بعدی فبلت Redmi Note را نیز معرفی کند و همچنین از گوشی پرچمدار خود نیز پرده برداری کند که احتمالاً Xiaomi Mi4S یا Xiaomi Mi5 خواهد بود.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.