ایسر کروم بوک جدید ۱۵.۶ اینچی خود را به CES 2015 می آورد

شرکت ایسر در نمایشگاه CES 2015 از کروم بوک جدید خود رونمایی خواهد کرد

0

شرکت ایسر در بخشی از معرفی‌های خود در نمایشگاه CES 2015، رونمایی از کروم بوک جدید خود با صفحه‌نمایش 15.6 اینچی را در دستور کار قرار دارد. قیمت این کروم بوک جدید از 249.99 دلار آغاز خواهد شد.

 

ایسر می‌افزاید:

صفحه‌نمایش شفاف و با وضوح بالای این دستگاه در قالب دو گزینه به بازار عرضه خواهد شد. صفحه‌نمایش تمام‌اچ‌دی با رزولوشن 1080×1920 تضمین‌کننده وضوح و خوانایی خوب متون و همچنین کیفیت بالای ویدئوها و وضوح و شفافیت تصاویر است.

این صفحه‌نمایش علاوه بر جای‌دادن محتویات بیشتر برای جلوگیری از پیمایش اضافی، تضمین کننده زاویه دید کافی و مطلوب مورد نظر کاربران نیز می‌باشد. گزینه دوم نیز صفحه‌نمایشی با رزولوشن 768×1366 پیکسل است که برای کاربرانی که نیاز به دستگاهی با قیمت‌ مناسب دارند، به بازار عرضه خواهد شد. هر دو گزینه یادشده صفحات نمایش Acer ComfyView هستند و از قابلیت ضد بازتابش برای کاهش میزان انعکاس نور به چشم در جهت کاهش آسیب‌های چشمی بهره می‌برند.

 

ایسر کروم بوک 15 با تنوع سخت‌افزاری زیادی به بازار عرضه خواهد شد. امکان انتخاب پردازنده Intel Core i3 یا پردازنده Celeron، رم 2 یا 4 گیگابایت، فضای ذخیره‌سازی SSD با گنجایش 16 یا 32 گیگابایت برای کاربران وجود دارد.

acer-chromebook-15

این کروم‌بوک، چیزی در حدود دو کیلوگرم وزن داشته اما هنوز توضیحاتی در خصوص باتری آن ذکر نشده است. زمان عرضه این دستگاه به بازار نیز هنوز اعلام نشده است.

شرکت ایسر همچنین اعلام کرد، نسخه قدیمی‌تر کروم‌بوک 13 نیز با صفحه‌نمایش 13.3 اینچی لمسی و قیمت 330 دلار به بازار عرضه خواهد شد. مدل بدون صفحه‌نمایش لمسی این دستگاه نیز قیمتی معادل 279.99 دلار خواهد داشت.

 

Androidcentral

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.