درز دوباره مشخصات و تصاویر احتمالی نوکیا C1؛ اولین گوشی هوشمند نوکیا با سیستم عامل اندروید

بعد از واگذاری قسمت کسب‌وکار گوشی های هوشمند نوکیا به مایکروسافت، فنلاندی‌ها حق عرضه گوشی هوشمندی با برند نوکیا را تا ابتدای سال 2016 ندراند.در همین راستا چندی پیش شاهد رونمایی از اولین تبلت اندرویدی نوکیا با نام N1 بودیم، اکنون نیز شاهد درز تصاویری از اولین گوشی هوشمند این شرکت با سیستم‌عامل اندروید هستیم.

0

Nokia-C1-renders-leak

با توجه به این تصاویر و شایعات قبلی دو فرضیه قابل پیشبنی است؛ اول اینکه نوکیا بر سر زمان محرومیت از عرضه محصولی با برند نوکیا با مایکروسافت به توافق رسیده و دوم اینکه نوکیا این محصول را با کمک خط تولید شرکت چینی Faxconn تولید و عرضه خواهد کرد.

چندی پیش خبر احتمال معرفی اولین گوشی هوشمند نوکیا پس از خرید توسط مایکروسافت با نام Nokia C1 را منتشر کردیم، حال تصاویری با کیفت تر و مشخصات قابل قبول‌تری از این دستگاه به دست آمده است.

بر اساس اطلاعات جدید، نوکیا C1 دارای نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل بوده و قلب آن را پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای اینتل با فرکانس کار ۲.۸ گیگاهرتز به تپش در خواهد آورد. از دیگر مشخصات احتمالی لو رفته این دستگاه می‌توان به 3 گیگابایت حافظه‌ی رم، ۳۲، ۶۴ و  یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی، دوربین اصلی ۲۰.۱ مگا پیکسلی، دوربین دوم ۵ مگا پیکسلی و باتری 3,100 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

زیاد دور از ذهن نیست که این محصول نیز با اندروید 5 و لانچر Z که هم‌اکنون تبلت نوکیا N1 از آن بهره می‌برد، عرضه شود، البته شایعاتی نیز در رابطه با عرضه شدن نسخه ویندوز فونی این محصول با رم 2 گیگابایت شنیده می‌شود.

تا اینجای کار هنوز منبع موثقی هیچ یک از این اطلاعات را تائید نکرده، اما بدون شک در آینده‌ای نزدیک باید منتظر خبرهای خوشی برای علاقه‌مندان به این پیر تولیدکننده گوشی‌های همراه باشیم.

androidheadlines

 

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.