حالا می‌توانید فلپی‌برد را روی ساعت هوشمند اندروید ویر خود بازی کنید

اوایل سال میلادی گذشته بود که تَب بازی فِلَپی‌بِرد گریبان‌گیر طرفداران بازی‌های موبایل شده بود؛ این بازی در نهایت سادگی به قدری اعتیادآور بود که باعث شد ثروت و مکنت خوبی برای سازنده آن (Dong Nguyen) به ارمغان بیاورد.

0

همانطور که گفتیم این بازی شدیداً اعتیاد آور است و به همین دلیل سازنده آن تصمیم گرفت تا بازی معروف خود را از مارکت‌های اندرویدی حذف کند. البته در خصوص تصمیم وی برای حذف فلپی‌برد از مارکت‌های اندرویدی، حرف‌ و حدیث‌های زیادی مطرح شده است و عده‌ای مدعی هستند روزی فرا خواهد رسید که دانگ از تصمیم خود پشیمان شود.

با تمام این موارد، امروز خبر بازگشت فلپی‌برد برای ساعت‌های هوشمند اندرویدی مجدداً باعث شد اسم این بازی اعتیاد آور نُقل‌مجلس سایت‌های مربوط به بازی و فناوری شود. البته این‌بار برنامه‌نویس اندروید آقای کوربین داوِنپورت (Corbin Davenport) این بازی را برای ساعت‌های هوشمند پورت کرده و سازنده اصلی نقشی در آن نداشته است. از طرف دیگر برای دانلود و نصب بازی حتماً باید راهنمای مربوط به آن را خوانده و طبق دستورات آن عمل کنید.

این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که این بازی به صورت پورت شده می‌باشد و مشکلات کوچکی در حین اجرا دارد. (امتیاز در کنار صفحه به خوبی نمایش داده نمی‌شود.) با تمام این موارد اگر ساعت هوشمند اندرویدی دارید و اهل بازی‌های اعتیاد‌آور نیز هستید توصیه می‌کنیم از فلپی‌برد نسخه ساعت هوشمند اندروید غافل نشوید.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.