رابط کاربری Sense 7 اچ‌تی‌سی ظاهرا از یک ویژگی ساخت آواتار برخوردار است

مشابه سالیان گذشته، انتطار داریم شرکت اچ‌تی‌سی در سه ماه‌ی نخست سال جاری میلادی و در زمستان، آخرین پرچمدار و همراه با آن، آخرین نسخه رابط کاربری خود را معرفی کند. همانطور که می‌دانید نام گل سرسبد امسال شرکت اچ‌تی‌سی فعلا قطعی نشده اما از آن با نام هیما یاد می‌شود.

0

همانطور گه گفتیم انتظار می‌رود رابط کاربری سنس 7 و هیما اسفند امسال معرفی شوند و مطمئنا تا زمان معرفی رسمی این گوشی، هزاران خبر و شایعه در این راستا منتشر خواهند شد. در همین راستا روز گذشته اکانت توئیتر @upleaks تصویری در حساب کاربری خود منتشر ساخت که از یک ویژگی جدید در رابط کاربری سنس 7 حکایت دارد.

می‌توان حدس زد که این ویژگی اجازه ساختن آواتار شخصی را به کاربران خواهد داد. ویژگی که در نگاه اول چندان ضروری و حیاتی هم به نظر نمی‌رسد ولی لااقل می‌توان گفت قابلیت جدیدی است که در رابط کاربری جدید شاهد آن خواهیم بود.

avatar maker, sense 7

ابعاد عکس منتشر شده 1080 در 1780 پیکسل است که با احتساب فضای دکمه‌های نرم‌افزاری در قسمت پایین گوشی انتظار می‌رود اندازه واقعی صفحه‌نمایش 1080 در 1920 باشد.

گفته می‌شود اچ‌تی‌سی هیما به پردازنده اسنپ‌دراگون 810، 3 گیگابایت حافظه رم، دوربین 20 مگاپیکسل و باتری 2840 میلی‌آمپر بر ساعت مجهز خواهد بود. به لطف اچ‌تی‌سی هیما و رابط کاربری سنس 7، شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی بر این باور است که امسال سال پربرکتی برای این شرکت خواهد بود. نظر شما در این باره چیست؟

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.