آلکاتل هم از ساعت هوشمند خود رونمایی کرد

در حالی که این روزها اخبار فناوری به نمایشگاه CES2015 معطوف است خبرها حکایت از آن دارد که شرکت آلکاتل خود را برای شروع فصلی جدید در سال نو میلادی آماده می‌کند و در این راستا قصد دارد تا چند روز آینده ساعت‌های هوشمند تولیدی خود را در معرض نمایش عموم قرار دهد.

0

در نگاه اول ساعت هوشمند شرکت آلکاتل با طرح‌های متنوع و ظاهری گرد بسیار شیک به نظر می‌رسد. چرا که این محصول در عین هوشمندی، ظاهر ساعت‌های کلاسیک و قدیمی را به عاریه گرفته است. مسلما این محصول همانند سایر ساعت‌های هوشمند از سیستم‌عامل و نرم‌افزارهای متنوع بهره خواهد گرفت تا رضایت کاربران را فراهم کند.

شرکت آلکاتل در حال حاضر نام محصول خود را “ساعت” نامگذاری کرده است و مدعی شده است که قیمت آن مقرون به صرفه خواهد بود. مقرون به صرفه بودن از نظر این شرکت قطعا معنا و مفهوم دیگری خواهد داشت! مشابه دیگر محصولات پوشیدنی کاربران قادر خواهند بود با استفاده از این محصول عکاسی، چک کردن اعلان‌ها، مانیتورینگ فعالیت‌های ورزشی و غیره را انجام دهند.

فعلا در مورد مشخصات سخت‌افزاری و سیستم‌عامل این محصول جزئیاتی منتشر نشده است اما انتظار داریم در روزهای آینده تمامی ابهامات با انتشار اخباری مرتفع گردد.

اگر قیمت ساعت هوشمند آلکاتل کمتر از 200 دلار در نظر گرفته شود آبا حاضرید این ساعت را به لیست علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنید؟

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.