EaseUS Coolphone؛ اپلیکیشنی برای خنک نگهداشتن و کاهش مصرف انرژی در گوشی اندرویدی شما

مدیریت مصرف انرژی دستگاه‌های اندرویدی همیشه برای کاربران مهم بوده است و به جرأت می‌توان گفت کاربری نیست که بر روی گوشی و یا تبلت اندرویدی خود تاکنون نرم‌افزاری برای کاهش مصرف باتری نصب نکرده باشد؛ اینطور که پیداست گروه برنامه نویسی EaseUS نوشدارویی برای این مشکل تهیه کرده است.

0

اپلیکیشن EaseUS Coolphone به راحتی و تنها با فشردن یک گزینه مدیریت مصرف منابع انرژی دستگاه‌ اندرویدی را به دست گرفته و به بهترین نحو ممکن آن را کاهش می‌دهد. از طرف دیگر دستگاه‌های اندرویدی که به چیپست‌های اسنپ‌دراگون و MTK مجهز هستند در حین انجام بازی و یا کارهای سنگین، بیش از اندازه داغ می‌شوند و این اپلیکیشن جدید در این‌گونه مواقع وارد عمل شده و از ایجاد حرارت بیشتر جلوگیری می‌کند.

همانطور که ذکر شد اصل سادگی در Coolphone رعایت شده است و میزان مصرف باتری، برنامه‌های در حال اجرا و مدیریت کلی منابع جهت جلوگیری از هدر رفتن انرژی باقیمانده باتری و پاک‌کردن اطلاعات اضافی در این نرم‌افزار با انتخاب یک گزینه اِعمال می‌شود.

در این برنامه شاهد قابلیت Smart Controller برای بهینه‌سازی و ذخیره‌ی باتری در حالت قفل بودن صفحه‌نمایش هستیم که با یک‌بار لمس صفحه یا tap-to-cool صورت می‌پذیرد. در واقع در نوار ناتیفیکیشن همواره دمای دستگاه نمایش داده شده و می‌توانید با یک‌بار لمس دکمه‌ی Tap to Cool بصورت خودکار برنامه‌ها را بسته، تنظیمات پس‌زمینه را بهبود، فضای ذخیره‌سازی در دسترس را افزایش و دمای دستگاه اندرویدی خود را به دمای امن و مناسب کاهش دهید.

با قابلیت و ویژگی Smart Controller که منحصراً برای این برنامه طراحی شده، کاربران این امکان را دارند تا در حالت قفل صفحه‌نمایش، مصرف باتری را از طریق بستن تمام یا برخی برنامه‌ها و غیرفعال نمودن اتصال داده Mobile Data connection و خاموش کردن WiFi کاهش دهند. این ویژگی به میزان قابل توجهی عمر باتری را افزایش می‌بخشد.

قابلیت Modes Switch زمان‌بندی آسان حالت‌های مختلف بهینه‌سازی مصرف باتری Normal، Super و My modes را در اختیار شما قرار می‌دهد. در این اپلیکیشن همچنین امکان ایجاد شورتکات برای ویژگی‌های مختلف اپلیکیشن بر روی صفحه‌ی اصلی قرار داده شده تا بدون باز کردن برنامه به صورت مستقیم سراغ ویژگی موردنظر خود بروید.
اپلیکیشن EaseUS Coolphone از رابط کاربری سبک و روانی برخوردار است اما اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که به سر وکله‌ زدن با تنظیمات مختلف علاقه دارند انتخاب‌هایی وجود دارد که می‌توان تمام این موارد را به صورت دستی و مناسب با نیاز خود تنظیم کنید.

دست‌اندر کاران این برنامه سخاوت‌ به خرج‌ داده‌اند و Coolphone را به صورت کاملاً رایگان و بدون هرگونه تبلیغات داخلی عرضه کرده‌اند و با این حساب پیشنهاد می‌کنیم هرچه سریع‌تر دستگاه اندرویدی خود را با این اپلیکیشن خُنَک کنید.

این برنامه را می‌توانید با استفاده از یکی از روش‌های زیر دریافت کنید.

G bazaar  badge B GooglePlay-Download

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.