درز تصاویر Redmi 1S جدید با پشتیبانی همزمان از چندین شبکه LTE

پیش از این اعلام شده بود در تاریخ چهارم ژانویه یعنی تا دو روز آینده شاهد معرفی نسخه جدید Xiaomi Redmi 1S با توانایی‌های جدید خواهیم بود اما امروز و پیش از معرفی رسمی، تصاویری از این دستگاه، البته به طور غیررسمی منتشر شد.

0

این گوشی هوشمند از توانایی اتصال به شبکه‌های LTE در شبکه هر دو اپراتور China Unicom,China Telecom و همچنین شبکه‌های سراسری مرتبط با China Mobile برخوردار است.

ابعاد این گوشی هوشمند 9.2 در 67.21  در 134 میلی‌متر است و 132 گرم نیز وزن دارد. در مقام مقایسه، نسخه اصلی Redmi 1s ابعاد 9.9×69×132 میلی‌متر داشته و 158 گرم نیز وزن دارد. انتظار می‌رود این مدل جدید با تنوع رنگ‌های زیاد از جمله مشکی، سفید، قرمز، نارنجی، زرد، سبز، بنفش و آبی وارد بازار شود.

Dual LTE Xiaomi Redmi 1S از صفحه‌نمایش 4.7 اینچی با رزولوشن 1280×720 پیکسل برخوردار است. یک پردازنده 64 بیتی 1.2 گیگاهرتزی از نوع اسنپ دراگون 410 به همراه یک گیگابایت رم و 8 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

Dual-LTE-Xiaomi-Redmi-1S-L-and-the-OG-Xiaomi-Redmi-1S-R.jpg

اگر به فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیاز دارید، می‌توانید از قابلیت افزایش حافظه از طریق مموری کارت بهره ببرید. دوربین پشتی این دستگاه 8 مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن 2 مگاپیکسلی بوده و از باتری 2200 میلی‌آمپرساعتی در آن بهره گرفته شده است. به طور پیش‌فرض نسخه 4.4 اندروید به همراه رابط کاربری MIUI بر روی این دستگاه به کار گرفته شده است.

با نزدیک شدن به تاریخ چهارم ژانویه، تنها دو روز تا معرفی این مدل به همراه پرچمدار جدید شیائومی به نام Mi5 زمان باقی مانده است.

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.