اچ‌تی‌سی: منتظر سورپرایزهای بزرگ در سال ۲۰۱۵ باشید!

به نظر می‎رسد که احتمالاً در نمایشگاه CES 2015 باید منتظر خبرها و محصولات جالبی از شرکت HTC باشیم. در ادامه با فارنت همراه باشید!

0

به نظر می‎رسد که سال 2015 برای طرفداران HTC پر از خبرها و اتفاقات خوبی خواهد بود.  جف گوردون (Jeff Gordon)، مدیر ارشد ارتباطات آنلاین جهانی اچ‎تی‎سی در حساب توییتر خود گفته است که نقشه‎ی راه سال 2015 شرکت اچ‎تی‎سی “بهتر از هر زمانی” خواهد بود که شامل “خبرها و محصولات شگفت‌آوری است که حسابی شما را به وجد خواهد آورد”. از این پیام می‎توان متوجه شد که قرار است محصول (یا محصولات) خاصی در سال 2015 معرفی و به بازار عرضه شود.

HTC-2015-roadmap-01

تا جایی که ما می‎دانیم اولین و مهمترین محصولی که در نقشه‎ی راه 2015 این شرکت گنجانده شده است، معرفی نسل بعدی و جانشین گوشی هوشمند اچ‎تی‎سی وان M8 است که در حال حاضر با اسم رمز اچ‎تی‎سی هیما (HTC HIMA) شناخته می‎شود که به نظر می‎رسد دارای صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1080p (گوشی M8 نیز دارای رزولوشن 1080p است و از این نظر با یکدیگر تفاوتی ندارند)، سه گیگابایت RAM، دوربین 20 مگاپیکسلی در قاب عقب و دوربین 13 مگاپیکسلی در قاب جلو باشد که کاملاً برای عکس‎های سلفی مناسب است.

طبق شایعات این پرچم‎دار آتی از سیستم عامل اندروید 5 آب نبات چوبی و رابط کاربری Sense 7 بهره خواهد برد. البته تمام این ویژگی‎های ذکر شده فقط بر اساس شایعات هستند و هنوز هیچ گزارش رسمی از جانب شرکت HTC منتشر نشده است. گفته می‎شود که نسخه‎ی اچ‎تی‎سی هیما الترا (Hima Ultra) با صفحه نمایش 5.5 اینچی و رزولوشن بالاتر ( احتمالاً با رزولوشن Quad HD) نیز ممکن است معرفی شود.

نسل جدید گوشی‎های هوشمند اچ‎تی‎سی مدل Desire نیز در سال 2015 معرفی خواهند شد. انتظار می‎رود که اولین نسخه‎ی مدل Desire در نمایشگاه CES 2015، که هفته‎ی آینده برگزار می‎شود، معرفی شود. اما بر اساس خبرهای لو رفته، احتمال این می‎رود که مدل اچ‎تی‎سی هیما نیز در این نمایشگاه معرفی شود.

در صورت معرفی شدن مدل‎های مختلف HTC، تیم فارنت اخبار آن را پوشش خواهد داد. انتظارات شما از نقشه‎ی راه HTC در سال 2015 چیست؟

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.