تماشا کنید: ساخت و تخریب بلندترین قلعه شنی جهان

آیا امکان دارد با ابزاری محدود، بزرگترین ساختمان موجود در بازی جنگا را ساخت؟ یا نه بگذارید راحت‌تر بگوئیم با دست خالی انتظار ساخت بزرگترین و بلندترین قلعه شنی جهان از کسی نمی‌رود اما شاید با کمک تجهیزات شرکت کاترپیلار این کار به صورتی عجیب امکان‌پدذیر باشد. حالا کاترپیلار به این ادعا جامه عمل پوشانده است.

0

در بازی جنگا شما برای طراحی یک ساختمان بلوک‌ها را روی هم قرار می‌دهید حال آنکه در اینجا هیچ بلوک و قطعه‌ای وجود ندارد. اما از آنجا که کار نشد ندارد، بلندترین قلعه شنی جهان با بلندای 12.5 متر با کمک تجهیزات و ماشین‌های غول‌پیکر کاترپیلار ساخته شده است.

the-World's-Tallest-Sand-Castle

بخشی از این قلعه شنی غول‌آسا که به عنوان یک رکورد جهانی در گینس ثبت شد، توسط 5 دستگاه از تجهیزات خاک‌برداری شرکت کاترپیلار تحت مراقبت‌های دقیق نیروهای انسانی ساخته شده است.

اگر در حال برنامه‌ریزی برای دیدن این برج بلند شنی هستید بد نیست بدانید که کاترپیلار طی یک شیرین‌کاری تبلیغاتی تمام این قلعه را با لودرهای خود تخریب کرد و به این شیوه عجیب از تمام کسانی که در ساخت این قلعه همکاری کرده بودند، قدردانی نمود! فیلم را ببینید تمام ماجرا دستگیرتان می‌شود!

  gizmodo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.